Annons:
Etikettinspiration
Läst 1926 ggr
Lida44
1/22/11, 2:18 AM

Behöver hjälp

Befinner mig just nu i en STOR livskris , mycket pga F kassan och den nya sjukreformen men även av andra själv.

Har väldigt dålig ekonomi därför frågar jag nu om det finns något medium som kan hjälpa mig gratis eller på avbetalning över telefon.

Känner att min livsvilja och energi försvinner mer och mer för varje dag som går och jag vet inte riktigt hur jag ska orka med allt.

Jag behöver hopp, ett ljus i mörkret, finns det någon därute som kan hjälpa mig se en ljusning i mitt liv och ifall mina nära och kära på andra sidan har något att råda mig så är jag oerhört tacksam innan jag hamnar där själv.

Tack på förhand från en mycket desperat själ

Annons:
Hellas
1/22/11, 11:44 AM
#1

Hej Lida44,

Du har hamnat i en situation som tusentals svenskar idag befinner sig på grund av Försökringskassans sätt att hantera sina kunder.

Tyvärr så hanterar vi inte den här typen av frågor på Medialt iFokus eftersom vi då inte skulle kunna göra annat på forumet.

  • Vi vill inte att det förekommer trådar där det efterfrågas hjälp med avläsning, vägledning eller hjälp med att få kontakt med någon från andra sidan.

Men du har din styrka och dina svar innom dig och hur tungt livet än verkar så är du aldrig ensam, be om hjälp och du får den hjälp du behöver.
Kanske är hjälpen inte på det viset som du har tänkt dig men jag är så otroligt säker på att vi får den hjälp vi behöver, varken mer eller mindre.
Vi märker inte alltid av att vi får hjälp men den finns!

Den här berättelsen tycker jag är så fin så den klistrar jag in till dig för att läsa!

Fotsteg i Sanden

 En natt hade en man en dröm. Han drömde att han gick längs en strand tillsammans med Gud. I skyn fick han se glimtar och scener ur sitt liv. För varje scen, noterade han att det var två par fotsteg i sanden; ett par tillhörde mannen och det andra Gud.

När den sista scenen ur hans liv visats för honom tittade han tillbaka på fotsetegen i sanden. Han såg då att många gånger fanns bara ett par fotsteg. Han noterade också att det var under hans jobbiga och ledsna tider i livet.

Detta bekymrade honom och han frågade Gud om det. "Gud, du har sagt att när jag beslutade att följa dej, skulle du gå med mej hela vägen. Men jag har sett att då jag har haft jobbiga tider i livet, finns där bara ett par fotsteg. Varför lämnade du mej när jag som bäst behövde dej?"

Gud svarade; "Mitt dyrbara, älskade barn, Jag har lovat att alltid vara med dej. Under de tider av lidande, då du bara ser ett par fotsteg, det är då jag bar dej."

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Hellas
1/23/11, 11:50 AM
#2

Hej igen Lida, hör av dig till mig via PM är du snäll, jag kan inte skicka någonting till dig eftersom din Sajt inte är aktiverad Kyss!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: