Annons:
Etiketttrans-fysiskt-mediumskap
Läst 3840 ggr
Skogshumblan
2011-01-22 11:02

Vad hände?

Hjälpte en vän att läsa av hennes hund. Hunden verkade reagera då jag läste av den, som om den såg någon och när vi avslutat avläsningen var det som att hunden letade efter något i huset. Min vän har vid några tillfällen känt av en närvaro och set verkar som att avläsningen triggade igång den där närvaron ingen. Ett visst upprört obehag spred sig enligt vännen då avläsnigennpågick och en lång stund efter.

Min fråga är, kan det vara så enkelt att någon av våra guider eller andra andliga varelser kommit hem till hunden så han sett dem?

Undrar också över den närvaro de känt i huset, människorna alltså, är det guiderna de känner av eller vad kan det vara?

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Hellas
2011-01-22 11:16
#1

Hej,
Det är ju väldigt svårt att veta vad det är/var men vi har ju guider moch hjälpare med oss och speciellt då vi arbetar medialt så kom mer de "springande" för att hjälpa till på ett eller annat sätt.

Obehaget din vän kände kan ha varit de starkare energier som infinner sig, är man inte van vid dem så känner man ett obehag, personen blir omedvetet lite rätt och spänd så jag tror att din väns känsla handlar om de egna känslorna hon producerade då hon såg att hunden reagerade på någonting.

Jag tror alltså att dina tankar kring att hunden kan ha sett eller känt av Guider och Hjälpare är en bra gissning men säker kan man ju inte vara om man inte själv kan känna skillnad på vad som är vad.

Närvaron de känt i huset, ja det är likadant där, det kan handla om deras egna nära och kära eller om guider.
Det är så fint att vi har dem omkring oss *Ler*

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Skogshumblan
2011-01-22 11:33
#2

Tack för ditt svar Helena-K. Var inne på samma tanke men då jag är så ny och oerfaren ville jag höra med er som kan det här lite mer kanske.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: