Annons:
Etikettinspiration
Läst 2358 ggr
marpe-10
1/24/11, 11:45 PM

Sanning

I en tid av många olika skeenden och händelser vill jag dela med mig av några rader som jag fått från min kära vän och guide.  Tänkvärda ord  och kanske en hjälp  att lämna något gammalt så att  något nytt kan träda fram. Det gäller oss alla som människor och medmänniskor, vi som arbetar som bryggor mellan himmel och jord.

                   Sanning

Min vän se till att alltid sann i ditt hjärta må vara.

Du må förstå att sanning med oss är sanning till sitt inre.

Sanning mot oss är sanning till att se till, att sanning är det som gör att vi steg tillsamman kan gå.

Min vän se sanning i ditt inre, Se sanning , Se sanningen till dig och till oss min vän.

Se sanning, Sanning är det som du alltid må se till min vän. Detta må du förstå, Att du alltid må förstå i ditt arbete när vi tillsammans  är.

 Du må förstå att sanning kommer att visas,

Sanning kommer att förstås

Sanning är det som människan må förstå är det som gör att de alltid tillsammans med oss kan vara min vän.

Att alltid se sanning, Sanning i ditt hjärta.

Med ljus och kärlek

Marita P

Annons:
Hellas
1/25/11, 12:04 AM
#1

Hej fina Marita Kyss!
Så vackra ord din vän kommer med och som du vill förmedla till oss.
Jag rös mig igenom hela texten, jag ska läsa den fler gånger.

Kraaaam!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Navajolady
1/25/11, 5:18 AM
#2

Tack till både dig och din guide,liknande information har jag själv fått under kanaliseringar.Att sanningen bär vi alltid inom oss och ingen tro eller inriktining andligt kan någon annan säga är fel utan alla bär vi på vår egen sanning.

The Wolf förklarade det ganska enkelt och ser man på oss som individer är vi olika,vissa själar som Buddisten är själavandrare medans andra gör kortare inkanationer,en del gör enbart ett liv.Just för att vi är individuella själar så finns även fler olika andliga vägar att gå,kristna har sin Buddisten sin osv.

Han jämförde det med en person som gillar sport medans en annan är helt emot sport och den som är emot sporten kan ju inte säga att utövaren gör "fel" som sportar.Lika är det med tro - Fader Sky har sett till att Ni har många valmöjligheter just för att Ni är olika,är hans ord och det ligger det väldigt mycket i för vem är jag att säga till någon annan att han/hon gör fel och min väg är den enda rätta att gå.Alla vägar leder ju hem till andra sidan oavsett vilken trosinriktning vi tar under vårt jorde liv och det är ju det vi strävar efter om vi sen tar vägen genom kyrkan eller som jag Shamanismen är oväsentligt målet är detsamma.

Riktigt smart av Fader Sky att ge oss alla valmöjligheterna så vi kan hitta det som passar oss personligen bäst.Vi vet vår egen sanning bäst ,sen finns tyvärr dom som gillar att styra och ställa,vill ha rätt men hur det är så vet vi själva inom oss vad som är sanning,ganska tryggt måste jag säga.

Ljus och kärlek.

Jane-Lyzell
1/25/11, 1:34 PM
#3

Tack Marita vad fintKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

marpe-10
1/25/11, 5:59 PM
#4

Hej Navajolady

Javisst är det såGlad

metamagi
1/25/11, 6:42 PM
#5

tack för att du delade :)

chik
1/26/11, 12:57 PM
#6

marpe…..Tackar för att du delar med dig av din sanning…..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Annons:
Hellas
1/26/11, 4:26 PM
#7

Det här är ord från Marpe´s guide och man ser så tydligt skillnaden i den här typen av budskap och andra budskap som är mer från mediumet själv än från en Guide.

Språket i sig är helt annorlunda mot hur vi idag pratar.
Det finns inte en mening som "pratar" i JAG form utan orden riktar sig enbart till lyssnaren.
Med det menar jag att då vi själva pratar med någon så säger vi alltid omedvetet Jag tycker……eller Jag vill ge dig……….eller Jag har sett……

Gissningsvis så kommer även budskapet via en Trans men det kan bara Marpe själv svara på.

Kram

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Navajolady
1/26/11, 4:56 PM
#8

#7 Bra poäng där Helena här kan man riktigt se att det rör sig om äkta kanalisering.Samma sker för mig både i trance och "vaket" tillstånd ord som jag aldrig för mig med eller inte ens alltid förstår kommer och jag får slå upp detta i  en ordbok.Om The Wolf vill rikta de direkt till mig personligen är det sällan han använder ordet Du utan det blir mitt förnamn,annars är det som här riktat till lyssnaren och med ett väldigt fint vårdat språk.

TS härligt att du la in detta varma budskap,tackGladdet känns så rent och klart när man läser.

marpe-10
1/26/11, 10:56 PM
#9

Det stämmer Helena det är min guide. Jag skriver det han säger till mig. Vi har arbetat i hop ett samarbete under flera år  som närmast går att förklara som automatskrift och det är en lättare förändrat medvetandetillstånd men jag kan samtidigt  prata/ svara om det är någon som kommer in i rummet medan jag skriver.

Jag har många gånger och fortfarande ibland måste testa om det kan vara jag eller mitt undermedvetna men när jag efteråt läser igenom och skriver rent så kan jag se att det är så mycket text under så kort tid och ord och sammanhang som jag inte använder. Så denna text är vad min guide vill förmedla om vad sanning är.

KramGlad

[GunillaF]
1/26/11, 11:43 PM
#10

Tack för att du delar med dig marpe! Glad

Upp till toppen
Annons: