Annons:
Etikettinspiration
Läst 2358 ggr
marpe-10
1/24/11, 11:45 PM

Sanning

I en tid av många olika skeenden och händelser vill jag dela med mig av några rader som jag fått från min kära vän och guide.  Tänkvärda ord  och kanske en hjälp  att lämna något gammalt så att  något nytt kan träda fram. Det gäller oss alla som människor och medmänniskor, vi som arbetar som bryggor mellan himmel och jord.

                   Sanning

Min vän se till att alltid sann i ditt hjärta må vara.

Du må förstå att sanning med oss är sanning till sitt inre.

Sanning mot oss är sanning till att se till, att sanning är det som gör att vi steg tillsamman kan gå.

Min vän se sanning i ditt inre, Se sanning , Se sanningen till dig och till oss min vän.

Se sanning, Sanning är det som du alltid må se till min vän. Detta må du förstå, Att du alltid må förstå i ditt arbete när vi tillsammans  är.

 Du må förstå att sanning kommer att visas,

Sanning kommer att förstås

Sanning är det som människan må förstå är det som gör att de alltid tillsammans med oss kan vara min vän.

Att alltid se sanning, Sanning i ditt hjärta.

Med ljus och kärlek

Marita P

Annons:
Hellas
1/25/11, 12:04 AM
#1

Hej fina Marita Kyss!
Så vackra ord din vän kommer med och som du vill förmedla till oss.
Jag rös mig igenom hela texten, jag ska läsa den fler gånger.

Kraaaam!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Navajolady
1/25/11, 5:18 AM
#2

Tack till både dig och din guide,liknande information har jag själv fått under kanaliseringar.Att sanningen bär vi alltid inom oss och ingen tro eller inriktining andligt kan någon annan säga är fel utan alla bär vi på vår egen sanning.

The Wolf förklarade det ganska enkelt och ser man på oss som individer är vi olika,vissa själar som Buddisten är själavandrare medans andra gör kortare inkanationer,en del gör enbart ett liv.Just för att vi är individuella själar så finns även fler olika andliga vägar att gå,kristna har sin Buddisten sin osv.