Annons:
Etikettoff-topic
Läst 2525 ggr
Jane-Lyzell
1/25/11, 1:36 PM

Think different

Skrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Merlin-pappa
1/25/11, 1:59 PM
#1

Det gillar jag - så har jag alltid gjort. Jag och alla mina kusiner.

Släkten är från Bohuslän, och vi tycks ha vår egen agenda - att befolka världen på egen hand ….. Think Different.!

Merlin-pappa
1/25/11, 2:05 PM
#2

Stora delar av min släkt är verkligen "Think different"-personer.

Farsgubben var en av dem, en kusin i en känd organisations styrelse en av dem. Och många fler ….

Men att gå emot "den stora massan"/"medelmåttan" kostar ….

Farsan blev utfrust, kusinen utbytt …. Att tänka nytt verkar en del uppfatta som farligt ….

Mitt ex var en av "T.D." …. Jag tror de största genierna finns i dem som tänker annorlunda.

Heja dig, Jane!!!!

[GunillaF]
1/25/11, 2:26 PM
#3

Att tänka och gå i andras fotspår är både tråkigt och ger inte tillfredställelse för mig. Jag är en sån som både retar människor för mitt sätt att vara och tänka och vissa kanske ser upp till det och skulle vilja men vågar inte. Det har med självförtroende att göra.Flört

Jane-Lyzell
1/25/11, 4:37 PM
#4

Kyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

yamher
1/25/11, 5:44 PM
#5

I'm one of a kind, har mina tankar, går min egen väg och har mina alldeles egna specifika uppgift både här och på andra sidan :)

Alis volat propriis Oskyldig

Hellas
1/25/11, 8:35 PM
#6

Härlig tanke och viktikgt, jag är djupt tacksam för alla de oliktänkande människor vi har som föregångare och alla de nuvarande och kommande.
Tänk om världen inte hade haft människor som går mot strömmen och verkligen kämpar för det de tror på.

Kram och tack!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Annons:
yamher
1/26/11, 9:04 AM
#7

jag har till o med hört att många av våra utvecklingar och påfunn hade aldrig varit möjligt utan de mediala genom tiderna

Alis volat propriis Oskyldig

Navajolady
1/26/11, 11:36 AM
#8

Har alltid gått mot strömmen och jag tror världen vore hispigt tråkig utan oss "orginal" för tänk om alla var lika,hur tråkigt skulle det inte va.

Gillar folk som vågar vara som dom innerst inne är,dom förgyller tillvaronCool

chik
1/26/11, 12:44 PM
#9

Att vara människa är det svåraste som finns.

Men jag går nog min egna väg o ifrågasätter mycket som jag tycker inte passar mig.

O därför så anses jag som konstig.O det är ju allt som man inte förstår..

""varje levande är unik""

Lena.P är jag i verkliga livet.

Upp till toppen
Annons: