Annons:
Etikettfilm-tv
Läst 2529 ggr
[GunillaF]
1/31/11, 7:21 PM

Det okända

Tv4+ ikväll klockan 21.oo

Svenskt ockult magasin från 2011. Avsnitt 4 av 11. Under hela sin uppväxt har Petra Östlund upplevt hur hon får besök av en liten flicka på nätterna. Hennes mamma Anna-Lena berättar om att hon ibland hör gråt från dotterns rum, trots att rummet är tomt. Caroline Giertz och mediet Terry Evans försöker ta reda på vad som rör sig i familjens hus. De upptäcker att det inte bara är andevärlden som som orsakar problem. Även 05/02.

Annons:
sven-g
1/31/11, 8:23 PM
#1

Det blir att kolla på detta, men sällan som jag nu för tiden kollar hela programmet.

Hellas
1/31/11, 8:31 PM
#2

Hoppas på att jag orkar hålla mig vaken ;)

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

sven-g
1/31/11, 11:37 PM
#3

Enligt vad som jag uppfattar mycket möjligt jag har fel. Men tror Terry plockar dom bästa poängerna på reading, så även i detta program. Men jag kan ha fel. Roligt att titta på när han jobbar.

[GunillaF]
1/31/11, 11:43 PM
#4

Det var lite kul att se, för mycket av det som de berättade om i programmet kände jag igen, eftersom jag är från trakterna. Min morfar berättade t.ex om olyckan i Hjälta kraftverk, som det talades om i programmet. På Österåsens sanatorium, som de talade om i slutet, arbetade jag som undersköterska i början av 70-talet.Glad

Skogshumblan
2/1/11, 8:34 PM
#5

Om ni missat programmet så ligger det ute i tv4;as gratisplayfunktion i en vecka efter sändningsdatum:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Jeremina]
2/2/11, 1:41 AM
#6

Jag håller med dig sven-g!

Annons:
christel70
2/2/11, 12:03 PM
#7

Detta program var jätteintressant. Terry han är verkligen bäst! Han får in så klockrena readings hela tiden!

Synd att man inte fick veta mer om vad det andra var som ställde till med problem i huset. Tror inte det är så många som vet vad telekinesi är…

Medarbetare på Tarot

Tuva-Lena
2/3/11, 1:07 AM
#8

Aj aj, missade det! Från trakterna o allt, men jag får ju en ny chans om ett par dagar. Glad Terry Evans vill jag inte missa!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Skogshumblan
2/3/11, 10:21 AM
#9

Tuva-Lena. Programmet ligger gratis på TV4:s Playfunktions hemsida tills måndag.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Hellas
2/3/11, 9:44 PM
#10

Jag småsomnade till programmet så jag får nog lov att titta igen.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Upp till toppen
Annons: