Annons:
Etikettmentalt-mediumskap
Läst 2077 ggr
Hellas
2011-02-06 13:48

Jag hade besök häromkvällen!

Vill bara dela med mig av en upplevelse som jag inte riktigt kan släppa och det känns starkt att jag ska skriva om det här.
Jag upplever egentilgen inte att någon av er medlemmar hör till den här personen men det kanske finns någon annan mening med att jag ska dela med mig av detta.
En man kom till mig innan jag skulle somna häromkvällen.
Det lustiga är att jag har inte en aning om vem han var eller vem han skulle till så jag väntar nu på en uppföljare.
Jag upplevde honom inte som jordbunden men han hade ouppklarade frågor kvar som gör att han ändå dröjer sig kvar.

Han var ganska kraftigt byggd och ganska stor, jag skulle tippa på att han var en bit över 1.90 upp mot kanske 1.97.
Han hade ett runt godmodigt ansikte som var "öppet" och välkomnande.
Väldigt ljust, kort, rakt hår, ett sådant som inte går att forma alls.
han hade därför en ganska rakklippt lugg som hängde ner i pannan.
Ljusblå ögon, lite vidare näsa, kraftigt, markerad mun.

Jag vet inte riktigt hur jag ska placera honom yrkesmässigt, det är ingen grovarbetare men inte heller en kontorist, jag skulle vilja placera honom som lärare, en pesrson som framförallt arbetat med ungdomar som har haft behov av stöd från vuxna utanför det egna hemmet.

Jag hoppas att han återkommer när jag är mer redo att ta mot honnom.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Annons:
ellen1960
2011-02-06 14:26
#1

hm….nei tyvärr så kjenner jeg ikke igjen ham(men kanskje burde jeg) for på det gymnasiet jeg gikk, var det en hel "forening) av lange mennesker. De kalte seg over 1,90 klubben

Jeg vet at en som var ganske lang dog i en klatreulykke(han skulle klatre opp et fjell) men jeg hadde ikke noe særlig kjennskap til ham, dessuten var han lege

Navajolady
2011-02-06 16:17
#2

Ingen jag kan ta till mig, men berätta gärna fortsättningen jag älskar dessa underbara andebesök och blir så upplyft när jag hör andra berätta om sina upplevelser och besök det förgyller hela min dagGlad

Tror absolut han komer igen och han har valt dig av en orsak så du kommer garanterat att få uppföljningen, kanske genom tråden kan någon känna igen honom blir intressant att höra om han hittade rättGlad

Hellas
2011-02-06 16:26
#3

#2 Ja visst är det härligt när de kommer såhär :).
Jag tror ju inte att det är till någon härinne, dessutom har jag för lite information om mannen.

Men kanske det här kan ge alla andra som känner sig osäkra på om de har besök en hint om att så här kan det gå till och man kan inte göra så mycket mer än att glädjas åt det.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Navajolady
2011-02-06 16:32
#4

# 3 Så sant så sant vi lär oss ständigt av varandra och här kan du verkligen nå ut med att det är så naturligt när dom kommer inte mer komplicerat än det du beskriverGladunderbart tycker jag.Dom är ju inte konstigare än oss det är bara den fysiska biten som fattas.

Allt gott iljus!

Marina2
2011-02-06 18:53
#5

Tack för att du delar. Intressant att läsa.

Jane-Lyzell
2011-02-07 12:16
#6

första delen kan jag ta men inte den sista, sorry!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
millam
2011-02-07 16:42
#7

Känner inte igen av den info du har.. men hoppas han återkommer med mera, det är spännande och följa!

Hellas
2011-02-07 18:46
#8

-………och jag hoppas att andra vågar berätta om sina "fantasier" Skrattande!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Upp till toppen
Annons: