Annons:
Etikettövriga-mediala-områden
Läst 2259 ggr
[GunillaR]
2011-02-14 00:40

En dröm häromnatten

Förra natten så drömde jag om en kvinna som jag haft kontakt med på en andlig sajt för några år sedan. På facebook har hon öppnat en konstnärssida där jag är medlem. Så, det vi har gemensamt är att vi båda målar och är intresserade av det andliga. Vi har aldrig träffats. Hon bor i Dalarna och jag i Malmö.

Häromnatten drömde jag om henne. Jag drömde om att jag började ett nytt jobb där hon fanns redan. Hon visade mig runt och berättade om sitt jobb. Hon visade mig ett stort block där det fanns en massa bilder. Hon berättade att hon hade ett slags register som var knutna till dessa bilder och till en massa människor. Min känsla var i drömmen " Oj vilket trevligt jobb!"

Idag så kontaktade jag henne och berättade om drömmen. Det visar sig att hon har ett företag där hon har gjort ett register med bilder som fugnerar som kommunicering för barn med funktionsnedsättning. Detta företag startade hon för 17 år sedan.

Både hon och jag är mycket förvånade över drömmen.

Någon som vill ge sig på vad drömmen skulle betyda?

Annons:
millam
2011-02-14 10:48
#1

Det jag förstår.. kanske var tanken att ni skulle ha kontakt med varandra igen.. om det leder till fortsatt kontakt t.ex. ang. jobb..vem vet?

[GunillaR]
2011-02-14 12:49
#2

Ja det är ju en tanke att det skulle vara ett slags samarbete, Vi har ju aldrig haft någon närmare kontakt på det sättet, utan bara känt sympati för varandra.

Jag har ju haft starka Drömmar förut som sedan visat sig vara sanna, om kommande händelser. Men jag har aldrig kunnat direkt få bekräftelse som jag fick i detta fallet. Kanske Universum vill berätta för mig att jag ska lita på det jag får till mig i dessa sorters Drömmar.

Men det kan ju också vara att hon sysslar med något som jag skulle kunna ta upp ………..

Knepigt!

Hellas
2011-02-14 15:53
#3

Jag vill inte ge mig på att tolka, men det verkar ju vara en ren klardröm du haft, ett varsel eller en liten fingervisning av att Ni ska återuppta kontakten.

Spännande och jag förstår att ni bägge blev något förvånade :).

Jag tänkte direkt att det var starkt av dig att verkligen ta kontakt, ibland har man Drömmar men slår bort budskapet som om att det inte skulle vara någonting att bry sig om.

Vi får väl höra mer kanske om detta !

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

[GunillaR]
2011-02-14 18:04
#4

# 3 - Det gick faktiskt en hel dag då jag gruvade på om jag skulle berätta eller inte, och så fick jag en ingivelse.

Det var en klardröm eftersom jag fortfarande kommer ihåg precis varenda detalj.

Jag kommer att hålla mig öppen för nya vägledningar och tecken som kan dyka upp.

Upp till toppen
Annons: