Annons:
Etikettandlig-inspiration
Läst 3571 ggr
Jane-Lyzell
2011-02-15 20:25

Andliga besök Mariebergs köpcentra!? Örebro

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det någon som vet vad det varit på platsen innan köpcentrat byggdes där!?

Har nämligen haft fysiska ande kontakter 2 gånger där av 3 olika andepersoner 2 den ena gången och igår 1 person( Jord ängel)

När jag i mina tankar står där - dyker en man upp ler och tittar mig i ögonen och säger "Lycka till" och ser så glad ut! Jag blir undrande om det är mig han menar - men han nickar då jag säger tack , så mycket!

Sen försvinner han och kvar står jag som ett ?

Sådant som förgyller vardagenSkrattande tack Ande kompis!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Hellas
2011-02-15 20:39
#1

Jag har också haft andligt möte på Marieberg där jag såg andevännen med mina fysiska ögon på ett högst påtagligt sätt.
Min man var med och såg ingenting alls vid det tillfället
Andevännen blev precis lika förvånad som jag själv då han märkte att jag såg honom Kyss, han tittade, log och försvann lika snabbt igen ur tomma intet.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Hellas
2011-02-15 20:43
#2

Jag glömde, jag funderade också ett tag på vad det kunnat ha varit på den platsen tidigare.

Härligt budskap du fick Jane "Lycka till" Skrattande

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
2011-02-15 21:32
#3

Häftigt du också haft upplevelser där - gör mig mera nyfiken vad det varit där innan - mötet jag hadde gången innan var 2  män(alla har varit män!?) de såg ut som de kom ifrån en annan tidsepok - men alla möten har varit lika fysiska som vilken vanlig person som helst - det ovanliga endast de försvunnit i toma intet!

Ja vist härligt budskap - ska bara fatta det medFlört

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Hellas
2011-02-15 22:54
#4

#3 Så var det här med, det är inte ofta man ser dem så tydligt men i det här fallet var det som att se en levande människa och det var inte under en kort sekund utan jag hann med att registrera mannen.
Man kan ju fråga sig hur man då "vet" att det är en andevän man ser och ärligt talat så har jag själv inte något svar på det, kanske handlar det om det sjätte sinnet som talar till oss, kanske Du Jane vet?

Jag har för mig att det funnits ett mentalsjukhus i Marieberg men det låg inte på den platsen.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Navajolady
2011-02-16 05:35
#5

Kan tyvärr inte bidra med någon upplevelse på just den platsen då jag aldrig vart där vad jag vet:-) men känner väl igen mig i era fysiska manifesteringar och jag tror som Helena att vår mediala gåva talar om för oss när det är andebesök,vi bara vetGlad visst är vi duktiga tjejerSkrattande

Nu ser jag fram mot sommarens kurs hos dig Jane,håller på att spricka av längtan och det fysiska mediumskapet möter mig ofta nu i Drömmar och får till mig mycket även under vaket tillstånd från min kära på andra sidan.Känns så låååångt till kursstart men oj vad jag är laddad GladGladGlad

Jane-Lyzell
2011-02-16 15:26
#6

4 Ja vist har det varit lika fysiska som vilken annan person som helst - kan ju vara så att folksammlingen av människor ger dem energi att materialisera sig med!? Eller så figurerar dom som jordänglar - ja knepigt ! men kanske att så mycket energi tillsammans kan göra att de kan gå emellan världarna där och vara synliga!

Därför så spännande vad det varit där på marken innan!?

Tänker på kyrkogård eller Galgplats eller liknade!?

5 Det ska bli trevligtGlad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Upp till toppen
Annons: