Annons:
Etikettoff-topic
Läst 3149 ggr
Navajolady
2/25/11, 5:50 AM

Tack

Nu säger jag tack och hej för mig och önskar er alla en underbart forstatt andlig resa.

Gör miig av med allt värdsligt som TV dator och telefon.Kommer att fokusera enbart på min andlighet utan påverkan från media och all ytlighet samhället bjuder på idag.

Allt gott till er i ljus och kärlek Glad

Annons:
Skogshumblan
2/25/11, 8:42 AM
#1

Nämen?!

Oj vad jag kommer sakna dig!

Hoppas du får ljus på din väg och att allt det önskar och söker också kommer din väg på goda välsignade sätt.

Många kramar!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jane-Lyzell
2/25/11, 2:00 PM
#2

Lycka tillKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

darianka
2/25/11, 3:13 PM
#3

Oj, ska du stänga din hemsida också?????

Kommer du någon gång tillbaka?

Vi kommer att sakna dig!

[GunillaF]
2/25/11, 5:49 PM
#4

Lycka till !Glad

helenahi
2/25/11, 5:53 PM
#5

oj, det låter nästan lite otäckt, kom ihåg att du är här på jorden av någon anledning, isolera dig inte helt bara…

tro hopp och kärlek…

tro hopp och kärlek...

Hellas
2/25/11, 7:37 PM
#6

Skönt att ta en brejk från allt vad TV och dator heter ibland.
Det tror jag vi alla skulle behöva lite till mans.

Jag önskar dig varmt välkommen tillbaka när du känner att det är dags, du är så klok så vi kommer sakna dina fina tänkvärda ord.

Kram

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Annons:
Indiantrumman
2/28/11, 4:56 AM
#7

GladTack kära Ni!

Är egentligen datorledig men var tvungen öppna nytt konto och tacka Gunilla på Tarot för ett fantastiskt boktips, Örnen och Kondoren som jag så väl kan känna igen mig i just nu i min andliga transformation.

Kommer självklart tillbaka till er och den här gången raderar jag inte kontot utan hoppas kunna dela med mig i en artikel om den andliga resning jag påbörjat.Det finns så många goa människor här och intressant att utbyta tankar med er alla.

# 5 Inget otäckt alls i denna resa och en tids isolering är nyckeln till den kunskap jag ska ta del av enligt min guide.Att i lugn kunna ta emot utan yttre påverkan har tidigare gett mig nya insikter och visdom från min kära The Wolf.Sen finns det ju en del folk i min närhet som jag självklart inte tar avstånd ifrån men dom är också förstående över vad jag  behöver göra just nu.Allt handlar om en andlig resning och erfarenheten säger lyssna och följ.

# Hemsidorna drabbas inte och en del kanaliseringar ska läggas ut under denna pågående resa,men det över lämnar jag till SkrattandechefenSkrattande att bestämma:-))

På återseende kära ni och allt gott i ljusets kärlek Glad

kram Heike

Upp till toppen
Annons: