Annons:
Etikettmedialitet
Läst 8007 ggr
Jane-Lyzell
2011-03-01 14:29

Mediala utan Gränser ! MUG!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mediala utan Gränser !

Är en Medial  experimentell cirkel på distans för forskning  och hjälp. medialt, siar, medium , remote och healing. till gangn för global hjälp, och förebyggande vid katastrofer(förutsägelser) , teroristangrepp, kidnappning,olyckor och försvunna personer.

Distans Cirkeln  ligger på måndagar kl 21,00-21.40 startades upp den 20 september 2010!

kravet vi har är att du binder dig på 1 år minst- för att vi ska kunna nå bra resultat! Från början var det 360 deltagare och jag kan säga att den summan sjunkigt avsevärt och nu har vi eliten kvarGlad skämt o sido det är svårt att vara dedikerad sitter varige vecka för många och denna cirkel sätter just dedikeringen på prov!Då Vi ser med största allvar på vårat arbete!

Målet är att hjälpa mänskligheten i villkorslöskärlek.Där vi inte strider emot skapelsens lagar och de universiella. Att förebygga skada vid terorist attacker och katasrofer /olyckor genom att sia om dem i förväg så varningar kan gå ut i tid! Även distanshealing till katastrof områden som drabbats!

Vi vill försöka se om förenade siar krafter tillsammans kan göra skillnad- då dåtiden talar om enskilda siare vars siarförmågor oftast inte vunnit kredibilitet fören efter deras egen död! enskilda siare har svår genomslagskraft men tillsammans kanske vi kan göra skillnadSkrattande

Alla med mediala förmågor och viljan att hjälpa var välkomna att vara med ! Inga skeptiker kan tyvärr medverka  som cirkelsittare då det stör harmonin. som är A-O.(cirkeln är nu stängd/låst för nya medverkande/sitters)

Självklar jobbar vi under sekretess både för er medverkande och för dem som söker vår hjälp!

När cirkeln byggts upp kommer vi öppna den för alla som behöver vår hjälp att söka hjälp hos oss utifrån åvanstående kriterier! Och ett av målen är sammarbete med berörda myndigheter, polis. och massmedia. cirkeln arbetrar utifrån spiritualismens cirklars prinsiper!

Du kan göra din  intresse anmälan till Mig Jane Lyzell

vid hjälpbehov efter den 10 september-11 eller om du har andra frågor så svarar jag gärna på det!  Ramsbergsgården  info@ramsbergsgarden.se

Obs! Denna cirkel är naturligtvis avgiftsfri - kostar endast din egen tid för dem som sitter med! Inga avgifter tas för hjälpsökande heller!

Vänligen Jane Lyzell

Bilden representerar det allseende ögat!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
[dandamimm]
2011-03-01 17:38
#2

Hej Jane.

Jag är lite förvirrad kanske men menar du att det är öppet för nya som vill hjälpa till eller inte?

Tycker det låter som en fin ide att gå samman och fokusera/förena krafterna.

För mig är det oftast svårt att förmedla de varsel jag får eftersom jag inte har hela bilden och därför inte riktigt vet vem jag ska kontakta.

// Danda

Denna kommentar har tagits bort.
Jane-Lyzell
2011-03-01 18:32
#4

2  Nej inte öppet för nya ännu !

Rekomenderar dig kolla upp duina varsel och dokumentera!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Hellas
2011-03-01 21:30
#14

Till alla Nyfikna ute i Etern!

Det har informerats i otaliga trådar och på olika ställen att den dagen Cirkeln är redo för att gå ut publikt så kommer de att göra det, varken förr eller senare.

Allt är ett stort experiment vilket innebär att resultatet kan bli i både Dur och Moll.

Fler frågor kring "Hur det går" kommer fortsättningsvis direkt plockas bort oavsett vem det en är som ställer frågan och även om den är ställt på ett kärleksfullt och trevligt sätt.

Låt mig nu få slippa ta bort fler inlägg om det här!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
[GunillaF]
2011-03-07 11:45
#24

Test

Denna kommentar har tagits bort.
ErikNorthman
2011-03-07 21:47
#26

Test

Klass
2011-11-07 17:13
#27

Hur går det, har ni förutspått någon katastrof ännu?

Annons:
Jane-Lyzell
2011-11-07 17:22
#28

27 Tack det går braGlad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Klass
2011-11-07 17:26
#29

#28 Jane-Lyzell

Det låter bra! Kul!

Hur "långt borta" tror du det kan vara tills ni kommer med något konkret?

Jane-Lyzell
2011-11-07 17:27
#30

29 Det kommer när det är färdigt- så enkeltFlört

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Klass
2011-11-07 18:30
#31

#30 Jane-Lyzell

Ok. Ungefär det svar jag förväntade mig (synd att jag inte dokumenterade det i förväg så jag hade kunnat kalla mig synsk … ).

För snart 14 månader sedan kunde du ju ge ett ungefärligt besked som var 1 år. Nu har den förutsägelsen överskridits med typ 15 %. Hur stor felmarginal bör man acceptera anser du? Visst, det är väl en sak när det gäller att ge prognos på när ni kan ge förutsägelse - men någonstans bör väl ändå gränsen gå?

Om jag inte minns fel så har du, ensam, gjort någon slags profetia på hur 2011 skulle se ut (och förmodligen tycker du att du träffade rätt) - nu är ni betydligt fler. Varför är det då svårare?

yamher
2011-11-07 18:30
#32

ni fick ju inte fråga varför tog ni inte bort kommentaren? *tråkigt* Lycka till iaf

Alis volat propriis Oskyldig

Jane-Lyzell
2011-11-07 18:44
#33

31 Av ditt inlägg att dömma kan du inte så mycket om cirkel arbete:-))

Det tar tid att få harmoni - sen sa jag om tidigast 1 år- då jag vet cirkel arbete tar tidGlad

Men nu har vi en stabil cirkel så - kanske inte så långt borta nu- det får ta den tid det tar!Flört

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Klass
2011-11-07 19:16
#34

#33 Jane-Lyzell

Det stämmer att jag inte kan någonting om "cirkelarbete". Men när du, ensam & enligt dig själv, tycker att du är bra på att förutspå saker, så är det inte såkonstigt om man förväntar sig ett något bättre och snabbare resultat när ni är fler.

Men ok, jag kan vänta ett år till …

Annons:
Jane-Lyzell
2011-11-07 19:35
#35

34 Låter braFlört tålamod är viktigt!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Klass
2013-01-04 19:04
#36

Hur går det? Har ni kommit framåt?

Ni missade bl.a. eländet i Norge.

Jane-Lyzell
2013-01-04 23:23
#37

36 - Tyvärr så ska vissa saker inte ses Klass- som medial kan vi inte ändra historia, tyvärrRynkar på näsan

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

profca
2013-01-05 16:15
#38

Lite nyfiken. Hur har cirkeln utvecklats under denna tid? Hur många är ni numera? och hur går det till lite mer praktiskt? :)

För jag antar att den fortfarande är igång  :-)

lizaohman
2013-01-05 19:30
#39

Har deltagarantalet sjunkit så mycket så ni tar in nya nu??

Tungan ute

Jane-Lyzell
2013-01-06 01:39
#40

38 cirkeln forfarande igång :-)

39 . Nej vi tar inte in nya!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[HelNelson]
2013-01-09 03:00
#41

Vad är cirkelarbete, är det att det bara går runt utan att komma någonstans?

Annons:
Jane-Lyzell
2013-01-09 03:06
#42

41 Nja - inte riktigt så FlörtFast jag tror du bara skojar med oss! annars så googla!Cool

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: