Annons:
Etiketthealing
Läst 3882 ggr
Jane-Lyzell
2012-06-06 12:54

Måndags healing -Distanshealing!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Varige Måndag 19.00-19.15

Spiritualiststisk Distans Healing Hjälp !

Här kan du be om healing till dig själv eller någon som är i behov! (kom ihåg att ha personens godkännande) Healing är en gåva som ska vårdas , så behandla dina frågor med respekt och vördnad. (etik och moral) se  vad lagen säger med: http://www.riksdagen.se/sv/Dokument-Lagar/Lagar/Svenskforfattningssamling/Patientsakerhetslag-2010659_sfs-2010-659/ paragraf 5.

Här får alla som har healing gåvan medverka och vara verktyg till behövande av healing - vi sänder distans healing Måndagar kl 19.00 -19.15 det jag kräver är att ni har någon form av healing utbildning med er! antingen hos oss eller andra liknande skolor.

För att be om healing för någon behövs namn - ort (när du skriver namnet håll personens behov i ditt sinne, på så vis finns intentionen för healandet där i namnet, då detta är ett öppet forum.skrivs inte behovet ut. Om du med nic inte vill ha det offentligt så får du pm. a dem som verkar som healer - den omgången du söker för healing ditt namn och ort.

Mottagare av distans healingen , Ber er att ligga eller sätta er bekvämt under den utsatta tiden, blunda och ha gärna musik på och försök se hur ni mottar o möter energin- slappna av och njut! - SKRIV GÄRNA FEEDBACK EFTERÅT - direkt och gärna någon dag senare med - då den fulla effekten märks fullt 48 timmar senare:-))

Här kan du läsa mer om spiritualistisk healing /Andlig healing;

http://www.ramsbergsgarden.se/Andlig%20Healing.pdf

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Jane-Lyzell
2012-06-11 11:51
#1

sista måndagen inan sommar uppehåll - så passa på!

Sen fortsätter vi efter skolorna börjat igen! vid akut healing kontakta mig i PM.Glad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Denna kommentar har tagits bort.
[T-Johan]
2012-07-24 18:29
#3

Ta gärna upp detta till hösten igen! Jag har missat detta totalt

Jane-Lyzell
2012-07-24 23:22
#4

3 Det kommer vi göraGlad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

lizaohman
2012-09-23 04:07
#5

När ni sätter igång så vill svärmor gärna vara med på ett hörn.

Bettan Carlsson - Simrismarken (Trelleborg)

Jane-Lyzell
2012-09-23 19:34
#6

5 Det blir nog längre ftram - just nu har vi healing i fb gruppen:-))

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Upp till toppen
Annons: