Annons:
Etikettoff-topic
Läst 45 ggr
Jane-Lyzell
2/25/23, 11:04 AM

Tredje låten Complications på Spotify

Då är den äntligen här vår son Adam StrandbergLyzell 3.e låt "Complications" Bara älskar den <3

https://open.spotify.com/album/7fJ5EHsPqCGPQ2fCsO0o4l

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Listen to Complications on Spotify. Adam Lyzell · Single · 2023 · 1 songs.
  • Redigerat 4/6/23, 11:45 AM av Jane-Lyzell
Annons:
Heddiz
2/26/23, 10:09 PM
#1

#0: JA den var också superb.💖💖💥✨.. och den funkande perfekt att dansa o yoga till ha ha så jag tränade på lite "huvudstående m armbågarna" ganska svårt, men nu fick jag kraft från musiken kanske 🤔 att hålla benen helt raka i flera minX3--- under tiden jag lyssnade jag på 1a-2a- o 3e igen..

Han är riktigt grym i alla 3?…Hoppas du inte blir arg på mig nu,😅 men min favorit är nog den första än..jag kan ändra mig….För det är svårt att säga att någon är bättre än den andra egentligen för alla låtar har cool/upp o dansa musik i sig samtidigt som dom också har som en skön "djupare" music…

Dom drar upp en ur soffan för man BARA måste få röra sig till dom - så kändes det iaf för mig…

Det kommer ju låtar efter hans, men dom är inte hans eller var det här ett album -- för det är ju den stilen på musik som din son har- sorry lite förvirrad - är det bara dom första låtarna som är hans eller?


The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"

  • Redigerat 2/26/23, 10:11 PM av Heddiz
Jane-Lyzell
2/26/23, 10:47 PM
#2

#1: Kul och tack för feedback vet det gör han glad - Det är nog så att en del av hans låtar ligger på spellistor och då kommer andra låtar fram - se till att de är dem med hans Namn och de olika kristallerna i olika färger 😊

Snart kommer hela hans album

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Heddiz
2/26/23, 11:07 PM
#3

#2: Ja jag märkte efteråt att det var andra låtar för det kom in Reklam ;))

Jaha vad roligt att hans album ska komma ut…💥✨🎉

Jag förstår inte riktigt hur det funkar, men får han betalt av spotify eller ska han sälja albumet på annat ställe eller hur går det till.?..om man får fråga 😊

Ska han kanske stå på scen /uppträda inför publik eller det kanske är målet för han är ju SÅ PASS BRA PÅ ATT SJUNGA O SPELA att han borde få stå på scen!


The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"

Jane-Lyzell
2/27/23, 10:16 AM
#4

#3: Ja du vet inte riktigt själv hur det funkar med Album idag -Men vist är det meningen han ska stå på sen - vi ska ju på releas konsert för just albumet snart och det är ju live på seen - jag tror det är att de får betalt efter hur många lyssningar på Spotify - fast det är ju inga stora pengar det rör sig om i början- så bra ju fler som lyssnar så klart.😊

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

  • Redigerat 2/27/23, 10:18 AM av Jane-Lyzell
Heddiz
2/28/23, 1:12 AM
#5

#4: Ok…men…

Det viktigaste är ju att följa sina Drömmar som jag gissar att din son gör…
Och följer man sitt hjärtas röst så ordnar det sig med money mer än man tror är möjligt..
Garanterat …jag har i princip studerat LOA/manifestation nu 😉 och ger man (musik tex) så får man!


The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"

Jane-Lyzell
2/28/23, 8:30 AM
#6

#5: Exakt det är det han gör följer sina Drömmar och mål 😊

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Upp till toppen
Annons: