Annons:
Etikettandlighet
Läst 103 ggr
Jane-Lyzell
2/24/22, 5:09 PM

Böner för fred <3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är det dags alla ljusarbetare att samla positivitet för fred i Ukraina
Ju fler böner och healande desto bättre - så sätt igång Freds kraften nu 💕

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

  • Redigerat 10/3/22, 9:58 PM av Jane-Lyzell
Annons:
[regnar]
2/24/22, 5:25 PM
#1

Fantastiskt fint Jane ❤️

Det här är så ofattbart i all den tid Ukraina står helt oskyldiga att så oprovocerat utsättas för det här jag finner faktiskt inga ord för vad jag vill inte ens skriva hans namn utsätter människorna för.

Eld upphör är ord jag vill höra, jag vill se fred jag vill se gemenskap mellan våra länder och jag vill ingripa och göra så mycket mer men det känns som jag är enbart en åskådare som inte har någon makt att försvara våra medmänniskor i Ukraina.

Ukraina är så vackert ett land jag rest i och mina tankar går till dom som lever i Gammel svensk byn som jag besökt och det var verkligen lite speciellt för samtidigt som man var där så var man i Sverige och svenska språket talades om än med brytning.

Det här måste få ett slut, kan ingen sätta dit ni vet vem. Jag är beredd att åka dit om så behövs för insatser att hjälpa människor som nu får lida av kriget för vi måste hjälpas åt och vi måste på riktigt ställa upp på plats med allt vad det innebär.

Jane-Lyzell
2/24/22, 8:16 PM
#2

#1: Håller verkligen med dig - Känner folk som har sina släktingar kvar i Ukraina - de lider hemska kval just nu - detta måste få ett slut - vi får be av hela hjärtat 💖

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[regnar]
2/25/22, 6:23 AM
#3

Det känns så ofattbart overkligt. Sitter och tittar på live cam där upprepade flyglarm nyss gick och man får gråten i halsen för det är den verkligheten Ukrainarna vaknar till fast många har flytt. Klockan närmar sig halv åtta där och så lite rörelse och trafik där det brukar vara full rulle i rusningen.

https://www.skylinewebcams.com/webcam/ukraine/kyiv-city-council/kyiv/maidan-square.html

Ser man på det här vet man aldrig vad man får se live om än på distans men det är som man vill hänga med så mycket som möjligt i allt i hopp om att det ändå ska få ett slut redan idag det är det man vill höra, det är det man vill läsa .

Det här är så tragiskt, det gör ont i hjärtat för alla oskyldiga som drabbas 😢

View over Maidan Square in Kyiv, Ukraine Live cam
Jane-Lyzell
2/25/22, 12:21 PM
#4

#3: Ja det gör verkligen ont i hjärta o själ 💕

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2/26/22, 1:38 PM
#5

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
3/3/22, 8:48 AM
#6

Dags att tänkta till nu - vem gör krige

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
NeferNefer
3/23/22, 12:18 PM
#7

💝🙏💖

May all beings be happy and free from suffering. ❤️Fred! 💖Solidaritet! 💝

Jane-Lyzell
3/23/22, 3:16 PM
#8

#7: 💕

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: