Etikettevenemang
Läst 25 ggr
Jane-Lyzell
2021-05-25, 08:43

16/6 – Zoom Event – Storseans inkl. intoning

Storseans inkl. intoning via Zoom

– storseansträning för övande medium och medium som känner att de behöver öva.
Onsdag den 16/6 Kl 18.00 till ca 21.00
Vårens sista Zoom event på Lyztran
https://www.lyztran.com/produkt/zoom-event-storseans/

Då corona har gjort det svårt hålla sitt mediumskap igång, öppnar vi upp för alla medium och tränande medium att få tillfälle till övning.
Jane Lyzell är lärare och medium och finns med och stöttar och purshar er som vill det.
Storseansen är öppen för alla som tränar på spiritualistisk mediumskap där kontakt med nära och kära står för dörren.
Det är även öppet för dig som vill vara seanspublik och ta del av storseansens meddelanden från era nära och kära på andra sidan.
Storseansen börjar med en gemensam intoning ledd av Jane .

Du väljer nedan om du vill vara publik eller om du vill öva som medium.

Varmt välkomna!

Avgift 100 kr

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Storseans inkl. intoning via Zoom  - storseansträning för övande medium och medium som känner att de behöver öva. Onsdag den 16/6 Kl 18.00 till ca 21.00 Vårens sista Zoom event på Lyztran Då corona har gjort det svårt hålla sitt mediumskap igång, öppnar vi upp för alla medium och tränande medium att få tillfälle till övning. Jane Lyzell är lärare och medium och finns med och stöttar och purshar er som vill det. Storseansen är öppen för alla som tränar på spiritualistisk mediumskap där kontakt med nära och kära står för dörren. Det är även öppet för dig som vill vara seanspublik och ta del av storseansens meddelanden från era nära och kära på andra sidan. Storseansen börjar med en gemensam intoning ledd av Jane . Du väljer nedan om du vill vara publik eller om du vill öva som medium. Varmt välkomna! Avgift 100 kr Varmt välkomna! För att delta så behöver du ladda ner Zoom. Ladda ner ZOOM till din dator här>> Ladda ner ZOOM för Iphone/ Ipad här> Ladda ner ZOOM för Android här>>
  • Redigerat 2021-06-18, 08:23 av Jane-Lyzell
Jane-Lyzell
2021-06-18, 08:23

Hoppas någon var med här ifrån ?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen