Annons:
Etikettspiritualism
Läst 342 ggr
Ninatarot
2020-03-02 14:34

NY tarotläggning / generell / välj med intuition

Här kan ni välja mellan tre olika högar. Det finns budskap i varje hög och välj med intuitionen 😊 Ämnet är ” vad du bör tänka på just nu ”

Annons:
Jane-Lyzell
2020-03-02 20:53
#1

Ja nu blev det rätt men nu måste du lägga in betydelsen här i tråden vad alternativen står för 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ninatarot
2020-03-02 21:12
#2

Jaha haha ojdå, förlåt. Det här med teknik är inte min grej 😇 Jag skriver in det 😊

Ninatarot
2020-03-02 21:13
#3

Hög 1 - Här får jag lite fjärilar i magen, eller en känsla av att man inte kan hålla sig från att vänta på något. Men att det behöver mogna lite först. Du behöver varva ner tror jag. För det du väntar på- det kommer att komma. Jag ser passion och universell kärlek. Men att det är bra med en medvetenhet där man ser annat också. Inte bara fastna i en sak och bli som besatt. Var öppen för ditt sjätte sinne så ser du lättare vad som är påväg. Ser även att det bör tas bort mycket elektronik just nu för det skapar obalans i din kropp. Det finns alldeles för mycket runt omkring dig. Självklart ska du ha kvar mobilen och det du anser är nödvändigt, och kasta inget, men detoxa dig själv en period från diverse elektromagnetiska prylar. Ser även att kunskap om kristaller inte är dumt i detta avseende. Du kanske bör läsa på lite om det och införskaffa dig en kristall. ( dom behöver inte vara dyra, 20-30 kr kanske ) eller ta en massa salt och strö på ett visst ställe hemma. Något renande. Hög 2 - Här ser jag en början på någon form utav relation av något slag. Och harmoni. Men detta är i beroende på dig och vad du väljer att lägga din energi på. Just nu behöver du se in i dig själv och inte tänka så mycket på allt runt omkring. Försök strunta i så mycket som möjligt som inte har mitt ditt innersta att göra. Tänk på en punkt längst inne i hjärnan och håll kvar ditt fokus där. För den närmsta tiden kommer handla om att hålla fokus på rätt saker. Då kommer du finna harmoni och kunna börja på en ny kula. Det känns som vissa behöver det. Börja om helt på nytt och strunta i gammalt groll. Här ser jag släppa taget. Så det är ganska givet vad som du bör tänka på. Mer finns det inte att säga om denna hög. Hög 3 - Ni som har valt den här högen behöver vila. Och vistas i naturen om möjlighet finns. Jag ser någon som är helt utmattad och behöver lyssna på sina andliga guider och inte tänka att ”lite till klarar jag” För tillslut kommer man till en punkt då man nästan som hänger mellan två berg eller två hus och håller på att falla. Det spelar egentligen ingen roll vilket hus du orkar klättra upp på för ner i hålet kommer du igen om du inte lyssnar på kroppen. Ser två skyddsänglar här också, som försöker rädda dig från detta. Lyssna på dom. Och lyssna och ta kontakt med dina guider. Vid varje slut på dagen- ta en stund och reflektera över din familj, vänner, relationer och tänk efter på hur du vill ha det. För jag ser massor av kärlek här. En hel grupp som vill ha din uppmärksamhet och saknar dig. Försök också bestämma dig för vad du verkligen vill. Det känns som du står inför ett val och som jag ser det så kommer det inte ha någon större verkan om du säger ja eller nej faktiskt. För i slutändan kommer du vara lycklig ändå och ingenting kommer göra skillnad om du svarar ja eller nej. Som jag skrev, i slutändan blir kontentan detsamma. Låter kanske luddigt och flummigt men jag ser det. Och vad är då kontentan? Jo- evig kärlek och ro. Men vila kära du, för det behöver du verkligen nu. Resten sköter sig själv. Det finns en mening med allt i livet. Här var dagens budskap från mig. Kram på er! ❤️

Ninatarot
2020-03-02 21:20
#4

Hoppas det blev rätt nu 🙏 Så nästa gång jag gör detta så lägger jag in svarsalternativen först, och sedan skriver jag själva läggningen i tråden ”manuellt” ? Ursäkta mig för allt krångel och tack för all hjälp❤️

Christina_46
2020-03-02 22:01
#5

Hej och tack så mycket för dagens budskap. Ja, jag kanske borde ta det lite lugnare

🤗❤️

Jane-Lyzell
2020-03-03 13:58
#6

4 nu blev det rätt - 😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Ninatarot
2020-03-03 14:57
#7

😊🙏🙏

Upp till toppen
Annons: