Annons:
Etikettmentalt-mediumskap
Läst 2820 ggr
andrea006
2014-09-04 15:18

Kommer ej till jobbet, borttappad bilnyckel!

Rätt grupp? Min bilnyckel,(reservnyckeln ) är borta, försvunnen mellan bilen och huset, eller i huset? Vet att känslan var, när jag gick ur bilen, låste inte av praktiska själ, att detta blev fel. Jag och min dotter har vänt ut och in på bilen tittat runt och på vägen mot huset, i huset. Har gett upp känner jag.Snälla hjälp mig, väldigt viktigt. Tack på förhand♥

Annons:
VildaVittra
2014-09-04 15:26
#1

Mammas bilnyckel brukar sitta kvar i tändningslåset när hon tappat bort den. Men ni kanske redan tittat där?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

andrea006
2014-09-04 15:30
#2

Där sitter den inte, tyvärr, men tack ändå:)

[Smulan_88]
2014-09-07 22:45
#3

Mellan stolen och golvet i springorna kan t vara svårt att finna dem om de trillar ner.. Men av egen erfarenhet brukar jag vara tvungen att verkligen tänka efter exakt vad jag hade på mig vid det senaste tillfället jag anhängig exempelvis nycklarna… Dvs vilka byxor (kolla fickor), tröja/linne (fickor), väska, påse eller något annat föremål som nyckeln lite "logiskt/ologiskt skulle kunna ha hamnat i? Försök att granska dig själv bakom i tiden, så hittar du nog. Du hämtade ingen post mellan bilen och hem så den kan ligga på en bänk eller i ett hörn? Önskar er lycka till. Hoppas ni hittar den!!

[Smulan_88]
2014-09-07 22:47
#4

Anhängit* använder

Jane-Lyzell
2014-09-07 23:20
#5

Låser tråden - hoppas nyckel kommer fram - svara med pm😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: