Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1097 ggr
Corgitok
2017-05-29 16:36

Hittat mitt skyddsdjur? Tecken?

Hej, innan jag ska berätta min händelse vill informera lite angående detta. Jag har någonting för rådjur. Jag tänker på djuret ofta (skriver om rådjur i skolan dessutom) och spanar efter djuret ofta, och sedan upptäckt i en astrologi att skytten har någon anknytning till rådjur. Sedan också att ett medium berättat att vilddjur ska komma fram till mig. Har sett ovanligt många rådjur iår och haft ögonkontakt med säkert alla.

Nu till händelsen; Jag gick till skogen idag för att tänka och för att röra på mig lite. Det regnade tidigare under dagen så det var fuktigt i skogen, men klättrade ändå upp för höjder för att sedan sätta mig på en bra plats på ett litet berg med två fällda träd framför mig, Bad om ett tecken.. vägledning.. hjälp. Kände mig vilsen och frågade tyst för mig själv om någon skulle kunna visa sig i mitt liv. Tänkte på rådjur sedan också, kanske skulle jag få se något?

Plötsligt kom det fram ett litet rådjur med bara några meters avstånd. Det stod nästan framför mig och åt några blad. Helt oberörd och lugn. Blev så glad för det kändes som en välsignelse/ett tecken. Är detta mitt skyddsdjur, eller vad är detta? Kanske har jag vild fantasi och detta är en slump? Rådjuret stod där i några minuter, vilket aldrig hänt tidigare. Dock kollade den in i mina ögon, började "skrika" och sprang iväg. Kom djuret till verkligheten sedan eller är detta en slump? Är så osäker kring detta.

Hjälp uppskattas :)

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Annons:
Jane-Lyzell
2017-05-29 21:47
#1

Corgitok

spännande - nog verkar rådjur och du ha något gemensamt - studera rådjuret och se vad den har för egenskaper och kan bistå dig med i din utveckling.

Enligt Solögas lilla bok om djur , betyder rådjur ;

Du kan skapa skönhet i ditt liv.

Din gåva är att du kan använda dig av kärleken vid alla tillfällen 

Här  gäller det att använda dig av medecinen - kärlek- till att hela eller skaåpa det du önskar. kom ihåg-kärlek botar allt-negativa tankar,rädslor,dålig hälsa,dåliga relationer mm. 

Hoppas det  hjälper dig 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: