Annons:
Etikettmedialitet
Läst 1389 ggr
[erkkidotter]
2017-05-17 00:24

Hur vet jag att jag bör utveckla mig medialt ?

Tack för insläpp , inte varit aktiv tidigare. Innan jag föddes var mitt liv i fara två gånger dels genom självmordsförsök av min mor sedan av en spontan abort Har haft en tuff barndom men klarat mig bra trots allt . Jag har haft nån slags medial förmåga sedan jag var barn. Den verkar gå i arv på den kvinnliga sidan i min mors släkt. Jag har ett rikt drömliv och de som gått bort i familjen besöker mig ibland. Har en bror som blev mördad och stöttar mig i Drömmar Det är inget som skrämmer mig , är så van vid det. Min mor gick bort i höstas vi stod varandra när hon var på vårdboende. Hon sa ex. Vid ett tillfälle till mig när jag besökte henne. Det står en kvinna bakom din rygg med ljust hår hon har handen vid din axel. Sedan sa hon ,att nu gick hon genom rummet " När jag hade gjort bouppteckningen och hade kontakt med juristen via nätet så gick jag ur arbetsrummet. Släckte taklampan den tändes av sig själv detta hände tre gånger. Vi kollade dagen efter men det var inget fel på lysknappen. Efter detta hände blev det en arvstvist som pågår fortfarande. Sista tiden har jag börjat känna olika dofter som inte platsar in på där jag är. Även radion har satt sig på högsta volym i köket helt utan anledning. Ja det händer saker men jag vet liksom inte vad jag ska göra med allt detta. Har en stark tro sedan barnsben och är en öppen person, Jag har gått igenom en hel del svårigheter med mig själv, de sista åren som en identitets kris kan man säga. Är intresserad av det mediala men hur vet jag om det är rätt av mig att utvecklas inom detta ? . Mitt dåvarande yrkesliv är slut men jag har en tro att allt har en mening även svåra saker. Kram

Annons:
Jane-Lyzell
2017-05-20 15:18
#1

Välkommen in på forumet och ursäkta sent svar - men legat på sjukhus.

Dramatiskt liv du haft redan innan du kom eller rättare sagt din mor som haft innan och du sedan med din bror etc.

Ja varför man får en del jobbiga saker igenom livet är ju inte så kul men det brukar ge sina svar tillslut , varför

Troligen din mor som ger sig tillkänna om att livet fortsätter på andra sidan - då du gick igenom hennes bouppteckning och kanske hon ville ge dig en hint om det som komma skulle.

Det verkar ju som du har en medial sida men som du skriver så låter det som du behöver jobba med din personliga och andliga sida först innan det mediala- lycka till🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[erkkidotter]
2017-05-23 00:37
#2

Tack för ditt svar , jag håller på att jobba med mig själv går på KBT , har kört yoga många år från och till. Skickade efter en cd med chakra meditation , balansering. Försöker vara mycket ute i naturen Tror jag är på rätt väg nu känns det som . Men det har varit en tuff period i livet med utbrändhet. Krya på dig 🌷

Jane-Lyzell
2017-05-23 00:51
#3

2 - Låter som du gör kloka val - Lycka till 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: