Annons:
Etikettspiritualism
Läst 946 ggr
mena70
4/30/17, 1:00 AM

Medialt?

Min bror sov över hos oss för någon månad sedan. När han gick och lade sig ( sov i min son säng) vaknade han av att han inte kunde röra sig eller ropa .. i samma ögonblick ser han att dörren öppnade sig ( fast det gjorde det inte) och en kvinna gick igenom dörren, som han först trodde var jag.. man kunde se igenom kvinnan. Kvinnan gick seda och lade sig bakom honom och han kände hur hon andades.. efter någon minut försvann kvinnan! Vem var detta? Vad handlar detta om? Min bror och jag har alltid upplevt några övernaturliga saker, speciellt min bror.. Sedan tror jag att min minsta son som är 14 år kan se någon, redan som liten. Han hade ofta nattskräck och såg massa , han kan känna sig iakttagelse , senast idag när han satt och spelade i sitt rum. Hörde steg och att någon tittade på honom, när han tittade fanns ingen där. Vad kan jag göra för att hjälpa honom? mvh Mena70

Annons:
Jane-Lyzell
4/30/17, 12:57 PM
#1

http://spiritualism.ifokus.se/articles/55b653af8e0e746ba5000941-somnparalys

Hej i länken kan du läsa mer om just detta du beskriver.

Om det var någon ande hos din bror så är det någon som vill han väl i villkorslös kärlek. Det är också något du kan lugna din son med - de som kommer nära är där i kärlek för beskydd eller utveckling - oftast släkt eller om han är medial en andlig släkt . 

Läs mer i artikeln jag skrivit i länken ;)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: