Annons:
Etikettandlig-inspiration
Läst 1184 ggr
SilverRosen
4/24/17, 12:52 PM

Dröm om möte med uråldriga andar

Drömde inatt om att jag fick möta tre uråldriga andar. De var mycket ljusa och den som fångade min uppmärksamhet mest hade inslag av turkost i både sina drag och klädseln. De var inte höga, därför fick vi möta dem respektfullt sittandes på huk med händerna framför våra hjärtan och skänkt blick, som i en sittandes bugning.

Jag minns inte anledningen till mötet med andarna eller ifall de hade ett budskap till mig och oss. Men deras energi och uppenbarelse utstrålande kunskap, kärlek och respekt. De uppenbarade sig genom dimma som blev ljusare och mer materialiserat och sedan stod de där framför oss. De ingav stor respekt i våra hjärtan och jag vågade inte möta deras blickar utan 'tillåtelse' och tilltal.

Hittade många asiatiska inslag i drömmen, som omgivningen, sättet vi välkomnade dem på mm. Andarna verkade tillhöra den kulturen, men kunde rådfrågas av vem helst som kunde deras namn. Mitt medvetande tilläts inte komma ihåg deras namn, endast deras energi och ljus.

Vi kanske bara skulle introduceras för varandra, vilket jag i så fall är mycket tacksam för. <3

Annons:
Jane-Lyzell
4/25/17, 2:40 PM
#1

spännande - vad tror du drömmen betyder ?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

SilverRosen
4/27/17, 1:25 PM
#2

Jag har sedan en tid tillbaka dragits till Buddhismen och asiatisk kultur, på det andliga planet, inte av turist-nyfikenhet så att säga.
Många detaljer i drömmen var asiatiska och inga element jag kände igen från ex filmer och liknande. 

Många Drömmar och resor har guidat mig förut, så det kanske är en invit att studera ämnena mer ingående. Jag är säker på att drömmen har en betydelse och ett syfte, då denna sortens budskap varit ganska frånvarande under våren pga kaos i familjen och min fokus på att hitta balansen igen.

Jane-Lyzell
4/27/17, 4:17 PM
#3

2. det lät som en bra tolkning - ska du utforska den kulturen nu då ?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

SilverRosen
4/28/17, 10:46 AM
#4

Jag vill väldigt gärna, får se vad jag kommer över med tiden. =)

Jane-Lyzell
4/28/17, 1:19 PM
#5

4. det låter bra , låt dig bara vägledas ….

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

SilverRosen
4/28/17, 2:47 PM
#6

Jag har gjort numera, låter mig vägledas och stöta på rätt läsmaterial vid rätt tid och då råkar jag alltid på det vid helt rätt tillfälle, när man på något sätt är på rätt vägskäl och är öppen.

Det är jättevackert faktiskt! Jag har slutat hetsa med att skaffa kunskap och låter vardagen gå med ett visst tålamod, för jag vet att när tiden är rätt, så snubblar jag över rätt och relevant kunskap. =)

Annons:
Jane-Lyzell
4/29/17, 4:36 PM
#7

6 Kanon bra , varmt lycka till 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: