Annons:
Etikettspiritualism
Läst 1091 ggr
[Smulan_88]
2017-04-16 22:19

Andar och "uppenbarelser".?

Jag riktar min fråga främst till er som är mediala i hög grad. Jag har ju en dotter som jag tror känner av många energier från andra sidan. (Gjorde jag med för några år sedan och tidigare i barndomen, dock är det lugnt för egen del just nu) hur som helst. Är det vanligt att andar uppenbarar sig och visar sig i materiella ting? Min dotter har en nattlampa, och flera gånger har jag hört dottern sitta i sitt rum och prata MOT lampan. Jag har trott att detta varit hennes nattskräck, men hon sitter i lugn och ro och för en konversation. Idag hörde jag dock att hon grät, så gick upp för att titta till henne. Hon sa att hon såg ansikten, jag frågade var och efter lite frågor kom jag fram till att det var i den spegelblanka nattlampan. (Som lyste, så rummet var inte mörkt). Jag fick ställa den så att hon inte skulle se den, ur vinkel från hennes säng. Sen la hon sig lugnt ner och somnade om. Kan hon ha sett något? Eller är det tillfälligheter bundna till lampan?

Annons:
[Smulan_88]
2017-04-16 22:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

I en sådan här…

Jane-Lyzell
2017-04-17 11:17
#2

Du skriver inte hur gammal din dotter är - men det troliga är hon sett sin egen spegelbild i lampan - lampor ger även skuggor som kan tyckas skrämmande .

Vist kan andevärlden använda sig av föremål som tex tavlor, foton och lägga sin energi över dem - men glödlampor måste jag nog säga nej till - har aldrig hörttalas om det - snarare tvärt om - de har svårt med det vita ljuset

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Smulan_88]
2017-05-08 00:06
#3

Hon fyller 6 år i september, vet inte riktigt själv vad jag ska tro. Men hon har hållit mer än en konversation åt det hållet. Lampan fick jag flytta så att hon inte såg den, så blev det lite bättre. Hon kanske bara drömmer/har mardrömmar och livlig fantasi.

Jane-Lyzell
2017-05-08 22:12
#4

Troligen en kombination  - och ögats vilja att forma ansikten

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: