Annons:
Etikettmedialitet
Läst 1187 ggr
henteria
3/10/17, 8:17 PM

Rädsla och blockering

Det är såhär att jag har ett stort problem som jag känner att jag vill ta itu med. Problemet är att jag inte riktigt vet hur och jag vet inte ens om det här är rätt forum så har skrivit i fler.

Jag har ett starkt intresse för det mediala och spirituella. Jag har inte varit med om mycket men det är några händelser som gör att jag starkt tror på andar osv. Problemet är att jag är livrädd för allt som har med det övernaturliga att göra. Jag är rädd för ganska mycket i livet faktiskt och jag känner att rädslan verkligen styr mitt liv. Jag kan inte kolla på Det Okända utan att få stark ångest vilket ju såklart är extremt jobbigt. Dock tycker jag om det så mycket så jag liksom väljer att stå ut med den ångesten ibland men jag känner att jag verkligen vill ta bort den här rädslan.

Jag känner att jag har en stark blockering som liksom stoppar mig från att se saker, höra saker och känna saker. Det har bara hänt ett fåtal gånger att jag känt att det varit någonting liksom och jag tror att min rädsla är den där blockeringen. Att jag bara stött på andar som vill mig väl och därmed undviker att visa sig.

Kan jag på något sätt bearbeta den här rädslan? Hur gör jag? Snälla hjälp mig så att jag kan hjälpa andra.

Annons:
Jane-Lyzell
3/10/17, 11:36 PM
#1

henteria- för det första så sluta titta på dessa program som skapar rädslor hos dig !

Börja jobba med din andliga och personliga utveckling först - sen kan du ta kontakt med någon spiritualistiskt förening eller cirkel som varsamt kan hjälpa dig fram med den mediala  o medium biten- men först fokucera på din personliga utveckling.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

henteria
3/12/17, 5:50 PM
#2

Hur gör jag det?

Upp till toppen
Annons: