Annons:
Etikettandlig-inspiration
Läst 1351 ggr
kamjal#
2017-03-05 05:02

astralresa?

Annons:
Jane-Lyzell
2017-03-05 09:41
#1

Oj då - spännande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

kamjal#
2017-03-05 11:19
#2

så detta kanske var eterkroppen? fint å samla ihop sina kroppar!!!!….från min bok…………Jag ligger i sängen nere i byn, det är någonting på övervåningen. En osynlig röst säger; – Håll mig i handen! Jag kramar en osynlig hand,någonting kommer utför trappan. – Titta inte, säger rösten, Jag blundar, kramar handen och är rädd. Detta något kommer utför trappan in i hallen, jag hör ytterdörren öppnas o stängas. Jag öppnar ögonen, rösten säger; – Gå ut i köket. Jag reser mig upp och går ut i köket, sakta går jag mot fönstret och tittar ut. Jag ser en genomskinlig varelse, som värmedaller över en varm väg, men i form av en kropp. Den går mot bilen, tar i bakdörren men försvinner sedan ner efter infarten. Rösten säger; – Drick upp det! Jag tar ett glas vatten och dricker. Några dagar efteråt ser jag ett litet moln av de där vågorna inne i köket. Bäst att jag dricker upp de där också tänker jag och tar ett glas vatten

Jane-Lyzell
2017-03-07 09:31
#3

Drack du astralt vatten !?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

kamjal#
2017-03-07 10:46
#4

någon sa att jag skulle dricka, så jag tog ur kranen,   det var ganska flyktiga genomskinnliga vågor i form av en kropp

Upp till toppen
Annons: