Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1084 ggr
Jane-Lyzell
2017-01-22 15:52

Varning för bedrägliga sk spådamer

Ja då har det kommit till min kännedom igen om dessa bedrägliga ska spådamer  på nätet– har sett deras annonser(sponsrade) på facebook och andra platser där andligt och medialt törstande människor söker sina svar om livet – dessa bedragare är organiserade och vet precis hur deras slipstens ska dras så folk betalar dem.

De skapar rädslor hos okunniga sökare om de inte betalar pengar ska all världens olyckor drabba dem – de behöver beskydd av olika helgon etc..

Eller så spelar det på att din lycka går dig förbi om du inte betalar in x antal pengar .

Om du råkar ut för dessa bedragare – POLISANMÄL och ta inte in vad dessa bedragare har sagt det stämmer inte för fem öre det är båg och bondfångeri.

För många år sedan fanns En Dam som kallade sig Maria Duval , min syster råkade i klorna på dessa bedragare och jag gjorde allt i min makt för att stoppa dem, till och med blandade in tv programmet PLUS

Naturligtvis gick det tyvärr inte hitta personen efter som namnet endast var taget.

Idag figurerar denna liga med namn som  Rinalda ,Mona lousia, Viktoria , med flera namn ……

Du fyller i en spådom som du får hem gratis eller förutsägelser astrologi – och sen blir du bombarderad med dessa mejl som sen blir mer o mer hotfulla med fulare och fulare påståenden.

Så gör dig själv en tjänst ignorera dessa //Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
[Andlig Harmoni & Livsglädje]
#1

Det är en tragisk utveckling som når alla kategorier av verksamhet och naturligtvis ska vi verka för att det äkta och genuina ska få nå fram.

Vi önskar så innerligt att andra ska göra oss en tjänst att ignorera men blir man bedragen, blir man lurad är det inte alltid så enkelt att se om man som människa är svag. Jag är mer misstänksam än så så allt åker ut.

För många år sedan så läste jag boken sex healern av Mia Ottosson  då reflekterade jag inte över hur lätt hon lät sig dras med av M och hur lätt människan kan manipuleras av en enda person.

Det är en bok väl värd att läsa och som tar upp just bedrägeri av lägsta klass samt ett liv som drabbas och som får ta många törnar innan det går upp för henne vad som verkligen pågår.

Tack och lov så tog hon tillbaka sitt liv , hon lät sig inte slås ner men vägen dit var lång och svår men hon tog tillbaka den med seger och det är vad vi alla ska göra ta tillbaka vårt andliga liv med seger oavsett hur mycket det fuskas så ska vi stå starka i den helige anden  ❤️

Jane-Lyzell
2017-01-24 21:39
#2

1. sex healern gjorde sexuella övergrepp på unga kvinnor - de som härjar i dessa nät härvor är nätbedragare och inte alls medila eller medium överhuvud taget.

Däri ligger en viss skillnad - tror nog mia lever med ett eller annat dåligt samvete eftersom de var gifta i 10 år under när dessa övergrepp begicks.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: