Annons:
Etikettguider
Läst 1331 ggr
johanssonn9
2016-12-20 00:11

Gabriel/meditation/tårar

Kortfattat: --- (TB) För 3-4 år sen var jag kopplad djupt med ärkeängeln Gabriel. Han var min närmsta och bästa. Jag var beroende av han och älskade han som familj. Är också född på hans dag (måndag).. iallafall vi separerades.. nu vill jag ha tbx vår kontakt för han var den rätte kändes de som. Men då valde jag o meditera o då hände nått konstigt…. Jag mediterade och gick till en plats jag alltid går till i meditation.. Ett öppet fält med skog runt o en sjö med klar himmel o friskt gräs. - Då står Gabriel framför mig men inte nära, vi var så långt ifrån varandra.. han hade svart kort hår med blåa o jag menar verkligen BLÅA klara ögon, exakt som i drömmen jag hade om han för några år sen. Vi kollade på varandra i ögonen i flera minuter.. från jätte långt håll. Jag försökte ta ett steg fram men de gick inte. Han tog ett steg fram o då börja de växa lite skägg på han? Jag sa Gabriel, med en nedstämmande röst eftersom jag är nere. Då plötsligt är han nära mig och han la Hans hand på min kind och sa " det kommer gå bra lovar jag, sluta tvivla och börja lita på dig. Jag vet hur mycket du har velat prata med mig och jag är här, jag är din guide. Sluta försök krypa in i mörkret för du kommer ångra dig det är inte din natur. Du tror att mörkret kommer göra dig hjärtlös men du kommer ångra dig. Jag är här med dig. ( då börja jag få tårar i meditationen framför han och jag fick tårar i verkligheten också???? de rann tårar och det kändes som han rörde min själ det var det första som slogs i mitt huvud. Jag har aldrig aldrig aldrig gråtit i meditation aldrig. Han la sin andra hand på min andra kind och sa " du är blandad av känslor. Du är en liten tjej i en stor skog ensam. " han tog min hand och tog mig till skogen och då plötslig såg vi natt himmel med massa stjärnor, då kom en grå dimma och då sa han " bort med det gråa, kolla upp i himmeln vackert ellerhur? Och ändå dömmer du världen. Sen fick jag bilder i huvudet på planeter och han sa " kolla på Saturnus, Venus och jorden. Oskyldiga vackra skapelser men du dömmer livet. Folket, många är dåliga men många är också bra. Du måste slåss mot din mörka sida, Du har blivit mer negativ än positiv och det gör allt fel" sen var vi tillbaka på fältet och han pussa min panna????? Han sa " jag är här, oroa dig inte. Men jag måste gå nu. " jag hann ej prata som jag hade tAppat rösten. Han vände sig om o gick o då kom ett vitt ljus mot hans rygg o täckte hela hans kropp och jag vaknade…. Jag har aldrig gått igenom en meditation där jag börjar gråta, och allt detta med att de kändes att han rörde min själ, att jag grät, hans ord och allt vad betyder detta? Har panik hjälp (efter detta så kändes det som alla sår är läkta)

Annons:
Jane-Lyzell
2016-12-20 11:06
#1

Så vackert och fint - du hade ett andligt och själsligt möte 🌺 nu kan det bara bli bättre , vilken julklapp - Grattis 🎁

Tack för du delar ❤️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: