Annons:
Etikettandlighet
Läst 1539 ggr
ThatCuteThingie
2016-11-20 14:37

hjälp snälla?

jag har så länge jag kan minnas känt att någon står bakom mig. min mamma har berättat för mig att när jag var liten kunde jag ligga och gråta om nätterna och säga att någon var bakom mig . det är ingen bakom mig rent fysiskt . men känner en konstant känsla av att något står bara ett par cm bakom mig . det är ingen varm trygg känsla . det är skrämmande . vissa gånger känner jag det mer och andra mindre men det försvinner aldrig helt. det enda som hjälper är att ha en riktig människa bakom mig som kramar mig eller liknande . men vart jag än går vart jag än står så känns det som att någon är där ! ibland känns det så mycket så jag inte vågar vända mig om. har minnen sen jag var liten av att jag var helt övertygad om att någon stod vid min säng . det känns för väl för att bara vara lite paranoia .

Annons:
Jane-Lyzell
2016-11-20 23:49
#1

Antingen är det dina andliga hjälpare eller så är det dina egna rädslor - andevärlden är kärlek de skräms inte

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

ThatCuteThingie
2016-11-21 01:02
#2

det känns verkligen som en person . :( det är så jobbigt så svårt och det har varit en plåga hela mitt liv har haft ångest och gömt mig pga detta . men på något litet sätt är jag ändå tacksam på något sätt. då det alltid har varit där och fått mig att känna obehag så har jag bivit en väldigt stark människa :) det vill säga det är inget som står mellan mig och mina måla :) vet inte riktigt hur jag ska förklara det jag mår dåligt över det det är en hemsk känsla känns nästan som att någon andas i nacken på mig ibland och min rygg är antingen kokande varm eller is kall oberoende av resten av min kropps tempratur men jag har lärt mig att tacka mina motgångar skulle jag vilja kalla det men jag klarar inte av detta mer det skrämmer mig fortfarande otroligt mycket. grejen var att jag trodde jag skulle växa ifrån det .. varför är det alltid där lixom ?

Jane-Lyzell
2016-11-21 10:18
#3

2 Svårt svara på - människan är komplicerad - det kan vara vad som helst som du skapat i din egen ångest och kanske från din barndom - andevärlden skräms inte - du får gräva i dig själv - din uppväxt etc… en psykoterapeft kanske skulle vara bra konsultera - Lycka till

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Rosaranarosenstrale
2016-11-23 15:11
#4

Finns det någon som du betyder mycket för som inte kan släppa taget om dig?

Någon som inte fick vara med längre i livet? Typ din pappa eller som en fadersgestalt?

Nästa gång du känner närvaron känn efter vad är det som har inträffat under dagen, hur du mår och vad du går och grubblar på. Han vill säkert finnas för dig så mycket han kan. 

Jag har inget bevis för det som jag känner men jag ville känna in och detta var min känsla.

ThatCuteThingie
2016-11-23 21:58
#5

#3 då vet jag inte vad de är för fel på mig haha 

#4 nej detta började innan min fadersgestalt dog har ingen pappa ( enligt mig själv) och min morfar gick bor långt efter det och min morfar vet jag att han vakar över mig men det är en fin känsla

fossingen
2016-11-27 23:40
#6

#0 Kanske någon dras till dig? Eller en sk guide. Min far hade alltid med en "ande" när han for bort eller kom hem från resor. När han gick förbi kände man hans vinddrag och några sekunder senare kom det "osynliga" jämt förbi. Känslan också när någon står nära en (om ni prövar ställa dig bakom en person så känner du av energi ungefär), så är det.


Annons:
Upp till toppen
Annons: