Annons:
Etikettspiritualism
Läst 1266 ggr
Ninna1855
11/7/16, 12:10 AM

Hjälp snälla

Hej! Jag har under 4 dagar könt rök lukt fast ingen i min omgivning rökar. Röken följer mig in i varje rum och jag känner. Ig rastlös och orolig. Kan någon här hjälpa mig ich berätta vem min vän är och vad den vill meddela? Vore hemskt tacksam för hjälp! Kram Ninna

Annons:
Jane-Lyzell
11/7/16, 7:51 PM
#1

 Troligen rök som kommer in i ventliationen nu när människor börjar elda i sina hus - ingen ande alltså

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

glittertind
11/15/16, 9:55 AM
#2

Jag skulle säga så här… Rök från eld luktar annorlunda än cigarettrök. Nästa gång du känner röken, så gå ut på trappen eller balkongen och känn efter om det kommer utifrån. Gör det inte det, så fundera på om det är någon av grannarna, som röker och om fläktsysemet kanske sprider den cigarettröken… (Men detta har du nog redan gjort)
Sedan kan du börja fundera på om någon nära, som varit storrökare, kanske vill dig något… (Sådan rök sitter kvar i auran långt efter döden.) och kanske då ta kontakt med något medium, eller kanske bara fråga rakt ut vem det är, och vad personen vill, och be personen att ge dig något tecken… gärna i drömmen… för att ta det via datorn är inte så lätt.
(När min svärfar, som gått vidare,  kommer på besök, luktar det alltid cigarettrök.)

Glittertind

Upp till toppen
Annons: