Andlighet

Pappa

2016-10-15 10:08 #0 av: Rhonda

Min älskade pappa (91 år) i Australien gick bort i måndags. Det har varit en mycket jobbig vecka för mig. Storgråter

När jag kom ut imorse såg jag detta - min 'Heavenly Blue' (min favorit ipomoea) hade slagit ut. Den såddes i feb men har aldrig blommat förrän idag. Jag tackade andevärlden för att de gav mig glädje mitt i sorgen. Hjärta

Anmäl
2016-10-15 11:46 #1 av: Jane-Lyzell

Beklagar sorgen och välsigna ditt tecken som ett hälsning från din Pappa - vad fint.

När min syster dog blommade en blomma som aldrig blommat förut som jag fick efter henne - så ta tecknet till ditt hjärta - kramHjärta 

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Anmäl
2016-10-15 12:01 #2 av: Rhonda

Hjärta

Anmäl
2016-10-15 16:57 #3 av: Soligajag1

Va häftigt Rhonda Glad

Det är nästan så jag börjar tro på andar!! 

Magisk blomma !! En tröstande kram från mig !! Kramas Hjärta 

Hillevi o kissarna Katt 

HH Glad 

Anmäl
2016-10-15 17:14 #4 av: Rhonda

#3 Blomma

Anmäl
2016-10-15 18:24 #5 av: Livsglädje

En varm stor kram till Dig Rhonda Hjärta

Vet du, när jag såg blommorna så tänkte jag konstgjorda och att dom lagts till i bild och inte undra på för bara se på dom vilket ljus,vilken kärlek från andra sidan,wow  Hjärtahär har vi verkligheten av andens kärleksljus Hjärta

Jag blir så betagen, min egen far är snart 88 och jag beklagar din sorg men vet du han befinner sig i ett verkligt ljus, se bara på dom blommor som du visar. Jag är riktigt imponerad måste jag säga så fantastiskt fint  Hjärta

Stor och varm kram till Dig Blomma Hjärta Blomma

Anmäl
2016-10-15 19:17 #6 av: Rhonda

#5 Blomma

Anmäl
2016-10-15 20:36 #7 av: Skeppskatten Dina

Hej Rhonda!

Det var väl ett underbart tecken från andra sidan att blomman för dagen blommade för första gången. 
Hjärta Din älskade pappa är med dig! Kramas
Styrkekramar!

Kramar Elisabeth och Dina Katt

Anmäl
2016-10-15 21:06 #8 av: Rhonda

#7 Blomma

Anmäl
2016-10-15 22:41 #9 av: Tarotstollan

Beklagar Rhonda och en väldigt fin blomma och hälsning du fick.Blomma

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.