Annons:
Etikettmedialitet
Läst 1624 ggr
Jane-Lyzell
2016-09-14 11:34

Gåvan en välsignelse eller förbannelse

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gåvan en välsignelse eller förbannelse - Ja den frågan har jag ställt mig själv hela livet om mitt mediumskap och medialitet. Att se det inte "normala" människor ser är att se människor gå blinda framåt i en slags följa John och det smärtar i hjärtat och jag kan ingenting göra åt det !- det byggs upp sanningar inom detta "Mediala" område som får min mage vända sig ut och in och de blinda köper dessa sanningar. Och de vet inte ens om att de är blinda de anser sig kunniga. Hur ska man orka i denna materialism där egon talar högst och vilseleder andra. Fantasier tas för sanningar - det blir som Kejsarens nya kläder - tillslut ses det som sanning för ingen vill ju vara konstig och gå emot Kejsaren att han har fel. När jag var ung ville jag inte ha min Gåva och gjorde allt för att försöka få den bort , men det gick ju inte - den finns ju där antingen jag vill eller inte - Det finns en stor baksida på myntet att utveckla sin medialitet - man ser mer och bortanför illusionen livet och det är mycket smärta att bära - tycker man ska veta det om man väljer gå sanningens väg - den är väldigt smal och det finns många fallgropar på vägen och ingen kommer lyssna på din vetskap för det drunknar i all mish mash i "medium / mediala djungeln" 
Ja varför skriver jag det här då jo för ibland blir smärtan som medium/medial outhärdlig - ha en fin dag alla <3

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Choklad
2016-09-14 11:47
#1

Många bara håller med det som påstås av olika medium, och utan att själva känna efter eller försöka förstå hur de själva upplever saker och ting. 

Tyvärr så verkar många så vilsna.

Kontakten mellan de jordliga och de andliga finns, men det är hur vi själva upplever den, och tar emot den, som är det avgörande. 

Och så finns det ju som alltid, sådant vi inte behärskar. 

Men man lär sig allt eftersom. 

❤️

U R us

Jane-Lyzell
2016-09-14 14:13
#2

Ibland är det tungt ❤️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Rhonda]
2016-09-16 09:43
#3

#2 Kram

Jane-Lyzell
2016-09-16 15:07
#4

❤️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[NeferNefer]
2016-09-19 20:57
#5

🤗❤️

Jane-Lyzell
2016-09-19 21:39
#6

❤️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Upp till toppen
Annons: