Annons:
Etikettchakran
Läst 1880 ggr
Grynolf
2016-09-13 23:23

Bytt plats på chakran??

Hej! 

Jag var på healing förra veckan och fick då reda på att jag, på något underligt vis, bytt plats på mitt navel och pannchakra, hahah! Hur är det möjligt eller vad kan det bero på?? 🤔😂

Ta hand om er! /Gry

Annons:
Jane-Lyzell
2016-09-14 00:24
#1

Det går inte - någon som skämtar med dig

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Grynolf
2016-09-14 20:21
#2

Tror verkligen inte att hon skämtar, är välkänt duktig för det hon gör.

Jane-Lyzell
2016-09-14 21:47
#3

2. Det tror jag 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

aurora borealis
2016-09-15 19:33
#4

Men… frågade du inte healern vad hon menade med det påståendet? Det kan man väl inte säga bara sådär utan att förklara vad som menas? :)

Livsglädje
2016-09-29 18:25
#5

Gry ! Jag vet inte  vart du vart nånstans du hört detta men enbart orden chakran så ta det varligt för det finns så mycket flum inom det här och chakran om vi nu ens har dom så byter dom inte plats det kan jag garantera dig.

Däremot kan du själv skapa balans i ditt liv vilket du inte behöver en healer till och finns det verkligen en healer som kan bota allt så hade vi hört om det för många många hundratals år sedan och vi hade inte heller behövt dom lagar som förbjuder oss att verka om vi verkligen kunnat ge healing som botar precis all sjukdom så var lite vaksam och rädd om Dig ❤️

glittertind
2016-09-30 13:34
#6

Det fanns en healer som kunde bota det mesta, Livsgädje.. för 2000 år sedan.  Och det finns healers nu, men de arbetar på annat vis.

Det du nämner om chakras visar att du inte har en aning om vad du talar om… Att tanken styr energin, vet vi, och att det går att tänka sig frisk på det viset är ett känt faktum…

Om healing gick att utreda och bevisa, skulle det kunna användas negativt… Det är lättare att störa ett chakras och skapa sjukdom, än det är att balansera hela systemet… så var glad att det bara är sådana, som nått en viss utveckling som känner till chakras…
Om sjukdom kunde avskaffas, så stängdes många vägar till andlig utveckling, eftersom man lär sig mycket genom detta… Medkänsla, självdiciplin, ödmjukhet, mm. Livet är en skola, inte ett spa. Men sjukdom är som ett gym i livet, med alla möjligheter till belastningar, för att växa andligt.
Därför är det viktigare att lära sig att tänka rätt och styra energin rätt, än att gå till en healer. Men vid vissa tillfällen är det ovärderligt.

Men… Chakran kan inte byta plats… Däremot säger de som ser auror att t.ex Dalai Lamas aura är omvänd, med de yttersta färgerna längst in och de innersta ytterst. Fan tro´t

Glittertind

Annons:
Livsglädje
2016-10-01 18:33
#7

OJ  förlåt jag ber om ursäkt så mycket  ❤️

Det du nämner om chakras visar att du inte har en aning om vad du talar om… Att tanken styr energin, vet vi, och att det går att tänka sig frisk på det viset är ett känt faktum…

Jag menade inte att bevisa mig tvärtom så stiger jag nu åt sidan  och återkommer inte igen.

Sköt om er och ta vara på Anden där har vi vårt arbete inte i kärlek ❤️

Upp till toppen
Annons: