Annons:
Etikettandlighet
Läst 1183 ggr
Kyllan56
2016-08-13 14:33

Blinda kunde se under NDU!

Om en blind, sedan födseln kan se vid en NDU,  kan det inte vara en hallucination p.g.a. syrebrist. 

"En man som var blind sedan födseln sade till Ring att han upptäckte att han var på ett bibliotek med ”tusentals och miljoner och miljarder böcker, så långt ögat kunde se”. På frågan om han såg dem visuellt svarade han: ”O, ja!” Såg han dem tydligt? ”Inga, problem.” Var han förvånad över att kunna se på det här viset? ”Inte det minsta. Jag sade, ‘hallå, du kan ju inte se’, och [sedan] sade jag, ‘Såklart att jag kan se. Titta på de där böckerna. Det är tillräckligt bevis för att jag kan se.’”"

http://www.epochtimes.se/blinda-manniskor-ser-nara-doden-upplevelser/

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Annons:
Tjeja
2016-08-13 14:46
#1

Spännande!

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

glittertind
2016-08-13 21:10
#2

Det låter troligt att han kan se, när inte kroppens brister sätter hinder… Sedan kan man undra om han också har visuella drömmar… I så fall bevisar det att kroppen bara är ett skal och ett redskap för att vi ska kunna fungera i den materiella världen… en sorts rymddräkt…

Glittertind

Jane-Lyzell
2016-08-14 00:17
#3

självklart ser anden den har inga fysiska defekter

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Kyllan56
2016-08-14 09:16
#4

#3 Precis min poäng Jane!🙂Ett bevis för att det är så!

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Jane-Lyzell
2016-08-14 11:03
#5

exakt 😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Hukanson]
2016-08-16 18:02
#6

Jane, du är ju medium väl, du måste väl ha "sett" både spöken och avlidna släktingar som haft fysiska defekter? Visserligen har den inga andliga defekter kanske men är det inte så, åtminstone i denna låga värld, att den kan se litet defekt ut?

Annons:
Jane-Lyzell
2016-08-16 21:49
#7

6. I andens värld är allt helat - i jordens återkoppling förmedlar anden sin senaste fysiska inkarnations defekter - hur skulle du eljest känna igen din gamle mor o far😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

glittertind
2016-08-16 23:34
#8

Självklart! När en person som gått över, tar kontakt med någon här nere, så visar han sig som han var, när de kände varandra. annars skulle han inte bli igenkänd.

Glittertind

Maikailoa
2016-08-18 15:29
#9

Med InfoVision kan de blinda lära sig se.

Maikailoa
2016-08-21 00:24
#10

Martin.

Upp till toppen
Annons: