Annons:
Etikettmedialitet
Läst 1385 ggr
Chazy
8/6/16, 10:30 PM

Små stökigt!

Små stökigt! Jag har mått sisådär och haft en del med mig själv. Träffade en kille och flyttade in i en tvåa. Drömde mycket mardrömmar. Samtidigt påpekade min kille att han upplevde det obehagligt i lägenheten. Vi bor i ett gammalt hus. Mycket ljud och nån som satte sig i soffan i vardagsrummet när vi skulle sova, allmänt obehag. Drömde även mardrömmar kring det. Jag började må bättre och atmosfären i lägenheten har varit bättre. Vi har gjort om och det har blivit mer hemtrevligt. Trivs bra o känner mig tryggare. Vi åkte nu utomlands och när vi kom hem somnade jag på kvällen. Nu berättar min kille att det var en skugga i vårt sovrum. Han tänkte att han var trött i ögonen. Han gnuggade sig o tänkte att skuggan då inte följer han men den följde med till andra sidan av sovrummet. Vad händer? Är det mitt mående som påverkat? Går det att göra nå? Tacksam för klarhet ☉❤ /Charlotte

Annons:
Jane-Lyzell
8/8/16, 1:24 PM
#1

Oj Chazy 

svårt svara för dig som personligen på ett forum - men vist påverkar vårt mående energierna runt oss (även dem från andra sidan)  ju mer dåligt vi mår desto fler andliga hjälpare finns runt oss för att hjälpa - kanske din kille märker av dem - de kommer i kärlek 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Chazy
8/8/16, 9:17 PM
#2

Tack Jane-Lyzell ! Kämpat endel med depression och rädslor, tänker om jag samlat mycket negativitet. Känns skönt att tänka att det i det fallet är hjälpare och att det är i kärlek 😊💕

Jane-Lyzell
8/8/16, 10:16 PM
#3

🌺😃 vad bra

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: