Annons:
Etikettnätverkande
Läst 1651 ggr
Perline
7/21/16, 4:45 PM

Andlig utveckling

Hej allihopa jag är väldigt intresserad av allt inom andlighet. Är väldigt intresserad av det mediala och energier och allt inom det här ämnet håller på och utforskar och är väldigt nyfiken inom det här området jag når framsteg. Och mediterar väldigt mycket är intresserad att komma i kontakt med likasinnade som har lust att diskutera ämnet….. Kanske lite diffust och så men väldigt intresserad och vill lära mig mer

Annons:
kim1980
7/21/16, 4:49 PM
#1

Jag lika dan där vill med lära mig mer .. Där i mot är så att visa svårt förstå min skriv sett . Men i övrigt känner jag lika dant Där .

[Hukanson]
7/22/16, 10:17 AM
#2

Det är ju spännande att börja meditera…vad kan det leda till…vad kommer man att uppleva…man kan ha förväntningar att det ska hända det man förväntar sig… Hur ska man realistiskt tänka om det andra har upplevt i meditation utan att det blir en styrande förförståelse?

Jane-Lyzell
7/22/16, 12:31 PM
#3

Perline välkommen in - hoppas du får många som vill diskutera nu i semestertider ärdet lite få användare men längre fram kanske - 

Att meditera är ett bra sätt börja sin andliga och personliga utveckling - titta även på dina Drömmar och analysera dem - sen att göra goda och positiva gärningar för sina med människor höjer även det det andliga - lycka till 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

dragoninthesea
8/1/16, 7:22 PM
#4

Det finns guidade meditationer på youtube som hjälper dig att öppna de tredje ögat.  Om du söker " mediation open the third eye guided" eller likande så kan du meditera till det.
Sedan kan du söka på internet, såklart. Men också kan du ta kontakt med ett medium själv och fråga denne om frågor om andlighet och vad allt de innebär.

namaste


ZannaZanna
8/10/16, 6:46 PM
#5

Jag vill också diskutera sådant här men ska börja med någon kurs i intuition först.

glittertind
8/10/16, 10:27 PM
#6

Börja med att tänka i kärlek, handla i kärlek, vara kärlek, så att andras behov, lycka, och önskningar är lika viktiga som dina egna… Meditera på det, inte på hur du själv ska kunna skaffa dig förmågor av olika slag, för att kunna kommunicera med andar, mm… Det är glamour och inte andlighet. Förmågorna kommer av sig själv, när man är mogen för det.

Glittertind

Annons:
kim1980
8/10/16, 10:33 PM
#7

#6 ä nu så att vi är många som vill utvecklas bli bra på det man känner dragning till . Dvs personligen har jag uppgift vill absolut göra mitt bästa upp nå det . Är tråden här som vill hitta likasinnade folk.. Så man slipper ska bevisa el bli idiot förklarad .. Målet är att vi måste våga synas. . Även på trådarna . Hur ska folk annars hitta likasinnade. .

Upp till toppen
Annons: