Annons:
Etikettlänkgalleri
Läst 1703 ggr
Jane-Lyzell
6/29/16, 1:33 PM

Forskare hittat det 6.e sinnet

http://www.sciencealert.com/scientist-claims-he-s-discovered-a-magnetic-sixth-sense-in-humans

A researcher in US thinks he might have finally found evidence of humanity's sixth sense 

Läs mer i länken 😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
glittertind
6/29/16, 9:00 PM
#1

De har långt kvar…. Så länge de letar efter det sinnet i den materiella kroppen sitter de fast.

Glittertind

NiklasTyreso
7/1/16, 11:28 PM
#2

Detta sjätte sinne i artikeln handlar om att människor har nervceller som känner av magnetfält. Det har inget att göra med tankeläsning klarsyn eller övernaturliga förmågor.

Jane-Lyzell
7/2/16, 2:51 PM
#3

2. fast om det blir fast ställt öppnar det upp för det andra 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ghosthunter
7/3/16, 9:32 AM
#4

Tänk att först nu börjar vetenskapsmännen att hitta det som vi fann för längesen och på ett mycket enklare och roligare sätt!😃

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Jane-Lyzell
7/3/16, 12:15 PM
#5

4 Ja vist är det märkligt 😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ghosthunter
7/3/16, 3:11 PM
#6

👍

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
[Hukanson]
7/13/16, 9:34 AM
#7

Jag kan inte se i artikeln att han har bevisat existensen av magnetfältsreceptorer….däremot har han kanske bevisat att människan - liksom flertalet djur - har en undermedveten uppmärksamhet för förekomsten av magnetfält inklusive jordens magnetfält. Visst har vi det. Det är inte alls omöjligt att känna av att det finns magnetfält i närheten. Vi varnas ju också för mobiltelefonernas magnetfält, varför skulle vi göra det om vi inte var känsliga för dem. Och tänk på alla som vårdas för elkänslighet.

Upp till toppen
Annons: