Annons:
Etikettguider
Läst 4899 ggr
anniev88
6/26/16, 6:55 PM

Spirit animal?

Hej ! 
Jag undrar hur man vet vad ens andedjur? Eller spiritanimal är och vad är egentligen dess betydelse i ens liv? 

Hur kom ni fram till vad ni har ?? 

Skulle verkligen vara kul att få veta 🌺

MVH A

Annons:
Wick
6/26/16, 7:39 PM
#1

Det här kanske inte alls svarar på din fråga men personligen så har vargen alltid varit speciell för mig sedan barnsben. Orsaken är okänd men känner mig "connected" till dem på något sätt. Inte på det sättet att jag anser mig själv kunna kommunicera med dem utan mera att jag tycker om vargar; får en känsla av lugn och harmoni. Det kanske är mitt inre som blir påmint om att vi inte ska bli uppslukade av samhällets alla olika ideal och normer utan snarare leva i nuet och uppskatta det vi har. :) Något i den stilen iallafall. 

Känner du att du "relaterar" till något speciellt djur?

Take a moment, stop and breathe. Silence your mind and soothe what's underneath. 

Qiuetly enjoy the present, the now. 

Bask in the sunlight, be a spectator of nature's enchanting show.

Jane-Lyzell
6/26/16, 7:40 PM
#2

Ande djur eller sk totemdjur kommer när man behöver dem för olika anledningar - man brukar se dem i meditationer - du kan ha olika djur vid olika tillfällen i livet - de är alltså inte alla samma hela tiden- be att få se ditt så kommer det till dig 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

anniev88
6/26/16, 8:58 PM
#3

#1 Tack för svar!  Jag har alltid känt stark dragning till djur i allmänhet, speciellt hundar och hästar (har aldrig haft egen hund då min mor är allergisk och aldrig lärt mig rida då det var alldeles för dyrt när jag var barn

Wick
6/28/16, 7:45 PM
#4

#3 åh vad jobbigt :( Min pappa är också allergisk men det fungerar bra med pudel. (bara han inte kliar hunden och sen kliar sig själv i ögonen så är det obemärkt) Det är synd att det ska vara så dyrt med hästar :/ Men det är aldrig försent att lära sig att rida! :D

Take a moment, stop and breathe. Silence your mind and soothe what's underneath. 

Qiuetly enjoy the present, the now. 

Bask in the sunlight, be a spectator of nature's enchanting show.

Upp till toppen
Annons: