Annons:
Etikettandlighet
Läst 984 ggr
[Rhonda]
2016-06-26 07:48

Besök från en ande som luktade rök

I mars 2010 när jag gick från soffan på väg till köket gick jag genom en ca 1m brett osynligt rökmoln. Då vände jag o gick fram o tillbaka några gånger. 'Hej' sade jag till anden, 'vad trevligt att du besöker oss, tack så mycket'.

Ett år senare i mars 2011 kom anden tillbaka. 'Vad roligt att du kommer' sade jag, ' men kommer du flera gånger så vill jag inte att du stinker rök. Tack så mycket'

Den kom aldrig tillbaka.

Annons:
Jane-Lyzell
2016-06-26 18:03
#1

Härlig upplevelse och ett bra bemötande 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

glittertind
2016-06-28 08:57
#2

Jag har också ett par döda vänner, som varit rökare i livet. Lukten sitter kvar i auran, och känns tydligt… Liksom parfymdoft från en och annan kvinnlig vän.

Glittertind

[Rhonda]
2016-06-28 09:19
#3

#2 Jag känner med lukten av parfym ibland. Tills för ca 6-7 år sedan kände jag lukten av farmors ansiktspuder. En dag var den borta - då förstod jag att hon hade kommit ner igen.

Carmarino
2016-06-28 10:18
#4

För flera år sedan kände jag en stark doft av liljekonvaljer. Hade inga sådan hemma, och om jag minns rätt var det helt fel årstid för dem också. Kom då att tänka på min kära moster Lily, och att det nog var en hälsning från henne. Liljekonvalj heter ju Lily of the valley på engelska.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Jane-Lyzell
2016-06-28 11:04
#5

4 klart det var hon :-)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: