Annons:
Etikettandlighet
Läst 1289 ggr
[Rhonda]
6/19/16, 11:22 AM

Ett besök på andra sidan.

Det är inte meningen att vi ska se hur det är på den andra sidan eftersom vi skulle bara längta dit o inte koncentrera oss på våra liv här på jorden.

Tyvärr - o jag måste säga tyvärr (fast mysigt är det samtidigt) så har jag besökt den andra sidan en gång för några år sedan när jag sov. Det var ingen dröm. Det var så vackert där att jag inte kan förklara - det kändes snarare i hela mitt väsen. När jag vaknade var jag så ledsen o deppig det kändes som om jag hade förvandlats till en hög med sopor o jag kände mig tung o modfälld.

Jag fick bevis på att det är sant som de säger att andra sidan är ett underbart ställe. Jag behövde egentligen inte få det bekräftat för jag har varit andlig i många år. Man kan undra varför andevärlden lät mig få en glimt av andra sidan - för att berätta för andra kanske?

Annons:
Jane-Lyzell
6/19/16, 11:53 AM
#1

Tack för härligt inlägg - Ja jag tror som du att vi skulle bara längta dit och inte fullt leva våra liv här o nu - allt har ju sin mening 😃

Vad härligt du fick uppleva andra sidan och fick dina bevis

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Rhonda]
6/19/16, 11:56 AM
#2

#1 Tack Jane! Inte för att jag behövde bevis men att få se det - jag kan inte förklara hur det såg ut o kändes - det fattas ord.

Jane-Lyzell
6/19/16, 11:58 AM
#3

2. Jag vet har varit där - finns inga ord som kan beskriva🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Rhonda]
6/19/16, 12:01 PM
#4

#3  Har du!!

Jane-Lyzell
6/19/16, 2:04 PM
#5

Ja🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[LoveUnite]1
6/19/16, 11:38 PM
#6

Jag har också sett "andra sidan" vid minst två tillfällen med guide som även förklarade lite saker för mig.

Yup, det finns inga ord som kan förklara känslan eller hur det ser ut.

Vackert och fridfullt är väl det närmsta man kan komma, men inte tillräckligt!

Annons:
Upp till toppen
Annons: