Annons:
Etiketttrans-fysiskt-mediumskap
Läst 2843 ggr
Jane-Lyzell
6/18/16, 3:18 PM

Medium avslöjat som bedragare igen......:(

http://www.garyfiles.co.uk/index.html#
Man blir bedrövad men inte förvånad😕

Fysiskt mediumskaps medium växer inte på träd och detta blir resultatet när de inte har tålamod sitta för utveckling - De Fuskar 🤢

Tyvärr har denna mannen figurerat här i sverige och även tillsammans med ett annat fuskande svensk Anders Åkesson antar lika attraherar lika - beklagar till er som råkat ut för dem 😕

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
[dynamitella]
6/18/16, 3:30 PM
#1

Dagens tips! Anta att alla medium är lögnare eller sinnessjuka! Win win.

Jane-Lyzell
6/18/16, 5:50 PM
#2

1. Nä tycker jag inte - men tyvärr dras bedragare och även psykiskt sjuka till branshen - vilket är olyckligt

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Rhonda]
6/19/16, 12:03 PM
#3

#2 och till alla branscher tyvärr.

Jane-Lyzell
6/19/16, 2:03 PM
#4

sant

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
7/24/16, 8:05 PM
#5

Jahaja en förnekelse video 😕

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Hukanson]
7/26/16, 7:53 AM
#6

Man ska inte vara så snabb att sprida negativiteter. England har en lång tradition av tanter i församlingen som söker andliga budskap att skvallra om i hemliga sällskap. Men den här mannen framstår som mycket kompetent, ärlig och seriös.

Annons:
Jane-Lyzell
7/26/16, 1:28 PM
#7

6 Där har vi delade meningar om ärlig och seriös - är mest bortförklaringar och nogalanche

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Maikailoa
7/27/16, 8:33 PM
#8

Jag har svårt att uppfatta vad han säger. Pratar snabbt och flummigt. Lite grann som Little Britain.

Fredrik1
7/29/16, 12:05 PM
#9

Jane, har en fundering. Det är ju viktigt att bedragare synas. Men filmen under seansen är väl filmad utan andevärldens tillåtelse, vilket kan äventyra mediets säkerhet. Hur ska man stälka sig till det ? :)

 "Be kind whenever possible. It is always possible"   H.H Dalai Lama

Jane-Lyzell
7/29/16, 3:43 PM
#10

9. Hur vet vi att inte andevärlden tillät det !? - De fick ju filma - andevärlden stoppade inte det - och frågar du mig just för det var ingen andevärld där alls - utan endast Garys egen person.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
7/29/16, 3:46 PM
#11

9. sen tycker jag det på sätt o vis är bra att det gjordes -vilket bevisar bedragare-  i en äkta seans hade filmningen inte gått obemärkt igenom en fysisk seans.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Fredrik1
7/30/16, 12:47 AM
#12

#10. Jo, men samtidigt varför tillät andevärlden då det farliga avbrytandet av Helen Duncans klassiska seans? Andevärlden verkade inte veta om att seansen skulle avbrytas, för då borde mediumet inte blivit skadat. Det kunde ju ha skett även i detta fall, om det nu varit en äkta seans. Frågan blir hur man någon gång på ett säkert sätt kan övervaka en fysisk seans. Vet mediumet om det, blir det ju meningslöst. Men om ett annat medium har andekontakt med guiderna som är inblandade i seansen, kan man få tillåtelse den vägen tror du? Bara mina funderingar :). Problemet är att många fysiska medium uppenbart har fuskat på senare tid, vilket skadat tilltron.

 "Be kind whenever possible. It is always possible"   H.H Dalai Lama

Jane-Lyzell
7/30/16, 11:54 PM
#13

12 Ande världen kunde inte kontrollera Helens yttre faktorer utan för seansen - då polisen forcerar dörrarna och rusar in under hennes seans http://www.helenduncan.org.uk/passes.html

Om det vore ett hot i seans rummet hade de vetat om det - är min övertygelse - Andevärlden vet inte allt , tyvärr

De har kolla på sin sida och vår uppgift är att ha kontrollen på denna sidan livet - ibland funkar inte det. 

Därför ska inte fysiska seanser hållas för öppen ridå - det skapar konstigheter och medvetna bedragare som ts. 

Alla fysiska seanser ska vara övervakade på ett eller annat sätt och ett fysiskt medium får inte själv ansvara för sina seanser.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Upp till toppen
Annons: