Off Topic

Blåsning

2016-04-27 19:11 #0 av: Jane-Lyzell

Jahaja idag upptäckte vi att jag blivit blåst - grundlurad av ett företag som handhar kaffe!? för 499 kr i månaden- som dragits från mitt konto sen lång tid tillbaks (har inte fått något kaffe heller för den delen) - företaget finns på cypern - misstänker det har med att göra jag skulle få en iphone S6 att göra för 15 kr - svara inte på sådant om ni vill behålla era pengar - summan är ju inte stor - så antar många blir blåsta och det ser ut som man köpt något i butik - Det blir polisanmälan så får vi se vart det leder - VAR VAKSAMMA NI ANDRA PÅ DESSA ERBJUDANDEN !

Det som är sjuk är ju att det finns människor som endast har till uppgift att lura andra - VAD ÄR DET FÖR VÄRLD VI LEVER I 

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Anmäl
2016-04-27 19:14 #1 av: Tarotstollan

Nä fy 17 vad tråkigt Jane!Arg
Hoppas att polisen kan stoppa dem.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2016-04-27 19:28 #2 av: Jane-Lyzell

Ja det får vi hoppas - så jädrans elakt av dem att blåsa folkLedsen

Anmäl
2016-04-28 08:23 #3 av: vinden är min mor

Nej vad arg man blir!

De pengarna kunde du ju haft roligare för Jane.Blomma

Ja visst är det märkligt att tänka på när någon söker jobb på sådana där lurendrejeri  företag.

Vilka frågor de får svara på.

" Anser du dig vara bra på att lura andra?"

"Har du låg moral?"

SolMörker är bara brist på ljusSol

Anmäl
2016-04-28 19:17 #4 av: Jane-Lyzell

3 Ja trist - men vilken tur jag upptäckte det - Ja man undrar ju vilka frågor dom får?

Anmäl
2016-05-01 20:25 #5 av: Ians

Arg

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.