Annons:
Etikettandlighet
Läst 1112 ggr
Demonic999
3/11/16, 10:26 PM

Dragen mot Kali?

Kanske detta är fel sajt att skriva på men flesta av er verka kunna denna situation.

 Jag undrar bara.. och hoppas jag får svar

denna gudinnan Kali som är i hinduismen.. Senaste veckan och sen jag fick höra om hinduismens gudar så har jag vart dragen mot Kali och just nu är jag ganska ganska dragen mot henne. Har försökt få information hur man kan komma nära henne och jobba med henne spirituellt som jag gör med Lucifer (inte Satan som jag dyrkar)

bli nära henne, a ni förstår.. Vet ni nog varför jag är så dragen mot henne och vet ni hur jag kan fixa detta?

I know the real truth.

Annons:
Jane-Lyzell
3/11/16, 11:01 PM
#1

Oj inte spiritualismens eller min kopp av te -är nog fel forum - kan inte hjälpa dig

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

glittertind
3/30/16, 12:16 PM
#2

Kali har fler sidor än den blodiga, som vi i västvärlden ofta förknippat henne med och förstärkt,  kanske t.o.m. förvanskat.  Hon ses som en symbol för Gud i form av den eviga Moder Natur, enligt Yogananda, som var i nära kontakt med henne.

Glittertind

Sommarek
3/30/16, 3:17 PM
#3

Ofta dras man mot något för att man har behov av detta, och det är likadant med gudomar. Det vanligaste är att man läser på, lär sig om just "sin" specifika gudoms personlighet och använder sig av det för att försöka ta kontakt. Hur har till exempel hinduerna historiskt sett kontaktat Kali?

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Upp till toppen
Annons: