Annons:
Etikettandlig-inspiration
Läst 1789 ggr
Jane-Lyzell
3/8/16, 11:08 AM

Anden den 8 mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I begynnelsen regerade Gudinnan sen blev hon ett hot emot mannen och Gudinnan blev Gudomar 12 riken som sen blev en Gud en manlig och mannen tog sin plats på högsätet - idag kallas Gud både fader och moder och vi har kommit andens sanning lite närmare - Anden är androgyn inom människan - den cell som avgör vilket kön din ande behöver utveckla , blir dominant . Och vi har hela det fysiska livet på oss att få vår androgyna Inre ande i balans 😀 jag gillar lika värde oavsett kön, eller etnisk bakgrund. Cirkeln ligger framför våra fötter och du avgör framtidens seende på människors lika värde ! Det är enkom hur du beter dig i frågorna som skapar jämnvikt - jag vill inte ha en värld full av män förakt lika lite som kvinnoförakt eller lands förakt . Du är den enskilde soldaten och vad du gör säger och tänker gör skillnad - ta bort människans fysiska jag se varandra i essensen av Ande och fråga i alla frågor vad skulle kärlek ansett i dessa frågor ❤️ då föder du inte den delen i anden som arbetar i egot - Ha en strålande dag alla vackra själar ❤️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Upp till toppen
Annons: