Annons:
Etikettspiritualism
Läst 1152 ggr
[[Xciv]]
1/14/16, 11:12 PM

Känsla av saknad/sorg?

Hej alla! Nu är det såhär att jag undrar ifall det här är ett slags tecken från mitt ex som jag känner av eller om det bara är en del i läkningsprocessen… Ursäkta för långt inlägg.

Jag träffade mitt ex i februari 2015, och det var ömsesidig kärlek vid första ögonkastet. Vi träffades några gånger bara innan jag flyttade in hos honom. Det var som en dröm, eller han var snarare en dröm för mig. Det var nästan som om att alla mina önskningar hade slagit in gällande kärlek! Hur som haver så tog det "slut" ganska fort också (i juli). Vi båda mådde extremt dåligt över det och han var väldigt osäker på vad han egentligen ville, med tanken på att allt hade gått så fort så kände han inte riktigt att han hade hängt med eller hittat sig själv än. Vi flyttade isär (bor i olika län) och vi bröt kontakten. Det tog kål på mig, jag blev verkligen helt rubbad. Den kärlek jag kände för denna man var på en helt annan nivå… jag gjorde allt för honom, och var beredd på att lämna allt för honom också om det krävdes!

Det gick ca 2-3 månader innan han tog kontakt med mig igen och vi började träffas igen. Det kändes väldigt konstigt och någonstans inom mig så kunde jag inte lita på honom och släppa ut mina känslor. Så jag sa att det var sista gången på riktigt nu och att vi verkligen ska gå skilda vägar.
Det gick ca 2-3 månader till och helt plötsligt var det slutet på november. Jag såg en bild på honom på sociala medier och mitt hjärta började genast att klappa och då kände jag hur känslorna äntligen kunde släppas ut och att jag hade begått ett misstag, då tog jag kontakt med honom igen, varav han kände likadant. I samma veva hade jag blivit av med min andrahandslägenhet och pga det så erbjöd han mig väldigt kärleksfullt att jag kunde bo hos honom igen tills jag hittar något nytt. Då detta var väldigt svårt för mig eftersom det visade sig att kärleken inte var ömsesidig längre trots allt (så visste jag självklart inte hur jag skulle bete mig mot honom heller) uppstod det en hel del bråk. Jag valde att lämna honom utan att säga något i förväg efter ett bråk och vi har inte hörts sedan dess.

Den senaste tiden har jag fått upp många "vardagliga" bilder på honom i huvudet där han t.ex bara sitter i soffan och dricker vin samtidigt som jag får extrema rysningar i vågor och tårar i ögonen. Mitt hjärta börjar klappa och jag "känner" på ett sätt att han är nära, han är här! Nu! Det blir liksom som en tyngd runt omkring mig och jag blir helt ofokuserad. Är det här något slags tecken på att han tänker på mig, ångrar sig/saknar mig? Är det hans energi jag känner? Kommer han höra av sig? Jag vill så gärna få något svar från någon som kan det här bättre än mig..

Tacksam för alla svar!
Mvh.

Annons:
Tjeja
1/14/16, 11:27 PM
#1

🤔

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Jane-Lyzell
1/15/16, 12:49 PM
#2

Låser sidan då användaren inte längre är medlem //Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: