Annons:
Etikettandlighet
Läst 1739 ggr
Jane-Lyzell
1/10/16, 3:34 PM

Min Barndom och djur

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna bilden väcker känslor i mig - Jag ser mig själv som barn - djuren var min styrka och kärlek . Bilden berörde mig verkligen på djupet i min själ 

Så här såg min barndom ut - jag hade mer kontakt med djuren en människor Smiley heart - så fin bild ❤️Smiley heart 

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
[LoveUnite]1
1/10/16, 3:46 PM
#1

Djuren är fortfarande min kärlek och styrka.
Hade alla djuren försvunnit imorgon hade jag tagit mitt liv.
Tack vare att det finns djur som jag ser någon mening med livet på denna planeten samt får en slags lugn inombords när jag är i naturen och med djuren.

Människor är så… hemska varelser. Inte alla, men de flesta.

MissanTissan
1/10/16, 3:50 PM
#2

Mitt liv har varit väldigt tomt, inte mycket kärlek i min familj. Var alltid utanför i skolan och i familjen. Så jag vände mig till djuren. Djur är mitt allt idag! <3

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Jane-Lyzell
1/10/16, 3:57 PM
#3

1.2 håller med er verkligen 🙂Djuren vad skulle vi göra utan dem ❤️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

vinden är min mor
1/11/16, 8:11 AM
#4

Jag blir också väldigt berörd av denna bild - liksom jag blir av era berättelser.

När jag var barn strövade jag omkring ensam hela dagarna med min sanktbernard och ett gäng katter.

Så här i efterhand kan jag se mina barndomsdjur som skyddsandar för mig.

I min värld kommer alltid djur före människor.

☀️Mörker är bara brist på ljus

Jane-Lyzell
1/11/16, 10:51 AM
#5

4. Presis så ser jag alla mina hundar med - som mina beskyddare hade också sanktbernadshundar  med flera🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

MagnusG
1/12/16, 9:08 PM
#6

Vilken mycket fin video. Tack för publiceringen!

Annons:
Ians
1/16/16, 1:12 PM
#7

Så fint! Det berör mig också väldigt djupt! Kärleken från och till ett djur är alltid ovillkorlig från djurets sida, och man önskar att fler skulle våga släppa på kraven även från en mänsklig aspekt. Att bara älska ett djur för den , den är utan krav på att djuret skall vara exakt som vi vill.

Ett visst flockbeteende krävs ju, vilket även djuren kräver av varandra. Att man inte får göra hur som, men man får alltid vara sig själv!

[Lummer]
1/16/16, 11:51 PM
#8

Jag har haft en väldig tur. Min familj är väldigt andlig,, även om tex mina föräldrar inte vågat erkänna detta förns på senare dar. Men djur har i alla former alltid varit mig närmre än människor. Och även här har jag haft tur och fått ha möjlighet att att dela energi med såväl typ mat djur som tjurar och grisar som nytto djur som kor hästar får och getter och en oändlig tur att få följa familjedjur från födsel till död. Men djuren stär mig närmare än människor oavsett

Jane-Lyzell
1/17/16, 12:07 PM
#9

Ja bilden är magiskt berörande 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Candy Blue
1/21/16, 2:25 PM
#10

Har alltid haft lättare att umgås och kommunicera med djur än med människor, vet inte varför men känner mig tryggare på något sätt.

Jane-Lyzell
1/21/16, 2:42 PM
#11

10 Ja trygg är rätta ordet :-)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
7/14/16, 10:16 PM
#12

🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: