Annons:
Etikettspiritualism
Läst 1332 ggr
Zohojo
11/30/15, 1:29 PM

Skulle vilja prata med någon.

Hej! Det händer saker hela tiden som jag inte kan förklara.. Skulle vara skönt om någon skulle vilja prata med mig, känner mig ganska ensam när man inte våga prata med sina vänner.

Annons:
Valkyrija
11/30/15, 1:32 PM
#1

Hejsan! Du får gärna prata med mig 🙂
Kram! 🌺

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Zohojo
11/30/15, 2:43 PM
#2

Hej!  Tack så mycket!  Har skickat ett meddelande till dig. :)

Jane-Lyzell
11/30/15, 9:02 PM
#3

Jätte trevligt ni pratar via pm . men ett forum är tillför att tala öppet- så andra kan ta del och kunskaper ökar, många på forumet har erfarenheter och kan hjälpa  - kram

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ians
12/3/15, 5:35 AM
#4

Håller med Jane,

Du är ju rätt anonym här, med nickname. Så måste fråga vad är det för saker som händer? 

Att inte ha någon att bolla med, kan vara frustrerande,  men faktiskt så kanske du skulle må bättre och få mer uttömmande svar om du skrev öppet på forumet.

Dels för Din egen skull och även för att det kanske är fler som har funderingar, som stämmer med dina funderingar.

Valkyrija
12/3/15, 2:32 PM
#5

Jag skrev till #0 i PM att det funkade minst lika bra att skriva här men har inte fått svar 🌺

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Ians
12/4/15, 5:53 AM
#6

#5

När du nu ändå tar upp det.

 Det finns väll två aber med att ta det privat. Dels så är det som jag skriver i  mitt inlägg. faktiskt så att det kan vara bra att få fler åsikter och vinklar, och att det finns kanske någon som har samma funderingar och tankar, som kan ha nytta av svaren också.

Men så kommer vi till ett dilemma! Man vet aldrig Vem som döljer sig bakom ett nick, eller hur den personen verkligen mår. Vilket gör att man blir rätt ensam om det visar sig att någon mår riktigt dåligt och behöver mer hjälp än den man  mäktar med.

Då har man inte samma möjlighet att får hjälp från de andra på forumet. Och det finns människor som kan må så dåligt att man dras med i det. Eller om du inte har alla svar på de frågor som ställs , ur spiritualistisk synvinkel, för det är ju ändå till en sådan site TS vänt sig, även om Zohojo inte presenterat Vad som händer och som Hen inte kan tala med sina vänner om.

Så dels för din egen skull och för frågeställarens skull och för det allmäna intresset så är det bra om man Alltid håller sig öppet på forumet. Om det inte rör sig om någon som tjatar "hål i huvudet" på alla, eller som går till personligt angrepp.

Då kan man uppmana vederbörande att skriva ett pm så man får stopp på en "never ending" diskussion om något, på forumet.

Annons:
Jane-Lyzell
12/4/15, 3:02 PM
#7

Så klokt skrivet Ians 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ians
12/4/15, 11:08 PM
Upp till toppen
Annons: