Annons:
Etikettmedialitet
Läst 4061 ggr
Jane-Lyzell
11/10/15, 10:01 PM

Anton Johanssons Profetsior

Anton Johansson såg kraftiga jordbävningar (innan atombomben) i Nordsjön som orsakade våldsamma tsunami-vågor mot England och övriga Nordsjöstater. Samtidigt såg han en kraftig orkan vid Stilla havet och områdena kring Panamakanalen. Virginia, Florida, Chicago, Minneapolis, Washington och New York upplevde explosioner och bränder.
Frankrike föll i ryssarnas händer, många fransmän välkomnade angriparna. Sverige och Norge skulle sedan angripas av rysk-franska styrkor och Sverige skulle förlora Gotland, medan Norge skulle förlora sina norra delar innan kriget avslutades.
Att Anton Johansson kunde förutse första och andra världskriget är intressant när förutsägelsen om det tredje världskriget ska bedömas.

http://www.varldenidag.se/kommentar/2009/09/25/Profetiska-varningsord/

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Jane-Lyzell
11/10/15, 10:06 PM
#1

Anton Johansson ser Ryssland och Frankrike anfalla Sverige. Men det är inte Anton som ser. Det är Gud som visar honom. Invationen skulle med bestämdhet ske 1953 och pågå under sommaren fram till hösten, det året. Han såg de franska trupperna inta den svenska Västkusten. Göteborg, Falkenberg, Helsingborg, Malmö och Lund. Städerna blev i stort sett utplånade. De ryska trupperna invaderade norrifrån och drog sig neråt landet. Norrland in mot Norge. Gävle, Torneå och Stockholm. Öland. Gotland blev fullständigt intagen. Ett tvåfronts angrepp. Koordinerat.

Anton Johansson får beskedet om att "handeln i Norska Finnmarkens gränsdistrikt, var orsaken till detta krig". Ryssland inledde kriget och Frankrike bistod. På den här tiden var kännedomen om de stora olje och gasfyndigheter som man på senare tid funnit i Barents hav, obefintliga. Allra minst för Anton Johansson. Ryssland har i början på 2000 -talet varit och fäst en rysk flagga på havsbotten - allt för att markera tillhörighet. Det är också bekant att Frankrike är en stor militär samarbetspartner med Ryssland när det gäller krigsmateriel. Det är mer än en slagruta för den nyhetstörstige. Det är svåra indikationer. Affärer skapar som bekant förvecklingar.

http://www.thommyjakobsson.se/2014/03/31/domen-blev-uppskjuten,-men-%C3%A4r-inte-avv%C3%A4rjd-21151269

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ians
11/11/15, 5:54 AM
#2

Håller med skribenten i länken om att Sverige är ett sekulariserat land, och att mycket av det vi ser som händer och sker idag, till stora delar beror på detta. 

Däremot är jag öppen för andra synsätt än just kristendomen, en Gudstro och en förlitan på högremakter, samt en rejäl insikt i vart vi kommer ifrån Alla, skulle få människor att vara mer öppna för annat än sitt eget Ego många gånger.

Intressanta förutsägelser 😉

Em_
11/11/15, 11:55 AM
#3

"Det är Gud som visar honom. Invationen skulle med bestämdhet ske 1953 och pågå under sommaren fram till hösten, det året."

Jag förstår inte, menar du att Gud ljög för honom?


Jane-Lyzell
11/11/15, 6:33 PM
#4

Anton Johansson är intressant och hans profetior - med tanke på dem han prickat rätt och en profetia återstår - känns lite som den kommer vara snart - lite som den naggar i kanten.

Alla som hållit på med förutsägelser  - vet hur svårt det är att hitta rätt i tid 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
12/21/15, 7:00 PM
#5

Problematiken med proffetsior är ju att de kan tolkas lite tokigt - men känns som detta är det som kommer upp nu men inte exakt - Frankrike och tyskland har gått ihop nu emot syrien …… så kanske man ska se det ur en annan vinkel - men temperaturen och kriget runt en snöfri jul - stämmer bra, tyvärr

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Maikailoa
12/27/15, 12:50 AM
#6

Finns Anton Johanssons profetior upptecknade någonstans?

Annons:
Upp till toppen
Annons: