Annons:
Etikettinspiration
Läst 979 ggr
Jane-Lyzell
2015-11-05 19:25

November regn

Ja nu är vi inne i November - en mörk tid- innan snön kommer med ljuset igen och vi färdas emot ljusare tider igen efter vintersolståndet - många människor med mig känner sig tröttare en vanligt denna period.

Mycket saker kommer upp till ytan i skydd av mörkret och många får möta saker de kanske inte riktigt var beredda på just i denna månaden- ha ha ha … typiskt man själv är född då 😉

Kom ihåg att äta lite extra D-vitaminer under vinterhalvåret - det hjälper många att klara sig igenom höst o vintern och kanske slippa höst depression.

Snart lyser ljuset i hem och hus och allt blir trevligare då - så hålla ut i November regnet alla ❤️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Ians
2015-11-06 00:25
#1

Gillar faktiskt tiden fram till nyår, med ljusen och stöket! Januari är mer en transportsträcka, även om man i slutet av den månaden börjar  känna att ljuset smygande börjar återvända, de klara fina dagarna är lite längre.

D-vitmamin är viktigt under denna tiden, och för oss som inte solar så ofta faktiskt året runt! Ligger högst sällan på en strand ens de varma soliga sommardagarna, så jag åter D-vitamin året runt. Lite mindre på sommaren dock.

lizaohman
2015-11-06 15:01
#2

Här ett novemberbarn till 😈

Upp till toppen
Annons: