Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1043 ggr
Hellas
2015-11-04 22:07

Kommunikation med växter

Läste den här artikeln avseende forskning kring möjlighet att kommunicera med växter. Den är otroligt intressant och jag må säga att jag nu har dåligt samvete för de stackars växter som jag inte hanterat på ett propert sätt.http://paranormal.se/topic/cleve_backster.html

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Annons:
Jane-Lyzell
2015-11-04 23:22
#1

Växter är mycket känsliga för harmoni- så jag köper artikeln rakt av- tack för den - jätte intressant - jag älskar blommor och de älskar mig - gröna fingrar kallas det för och vist ska man vårda sina vänner 🌺❤️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ians
2015-11-05 00:45
#2

Visst har växter känslor det har jag alltid trott! Mina har dött en efter en i tider då det varit oharmoniskt här hemma, så det låter inte konstigt alls att de tom kan läsa/känna vad vi tänker! 

Tack för den länken Hellas ❤️

[Hukanson]
2015-11-09 19:18
#3

Kanske man kan säga att det är tankeförmågan som lever..? Om livet är tänkande förmåga..?

Jane-Lyzell
2015-11-09 19:22
#4

3 så sant :-)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ians
2015-11-09 19:40
#5
Valkyrija
2015-11-09 19:45
#6

Väldigt intressant läsning! Jag tror absolut att det kan stämma. Jag har levt med ångest och depression väldigt länge och mina växter har inte överlevt speciellt länge. När jag väl mådde bättre började även mina växter leva längre(fram tills jag glömde vattna dem)… Ska verkligen börja ta hand om mina framtida växter på ett bättre sätt 🌺 Personligen tycker jag att mitt hem blir betydligt mer fullt av liv när jag har växter hemma. Vantrivs utan!

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
Jane-Lyzell
2015-11-09 22:45
#7

intressant🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[LoveUnite]1
2016-02-11 23:26
#8

Hihi, har faktiskt också hört om det.

Jag brukar inte prata med mina växter 🤫 men ibland när jag går runt för att kolla till dem (om de behöver vatten etc) och märker någon ser lite hängig ut, dammig eller så, då brukar jag faktiskt de på växten, på löven/bladen lite och bara säga typ… åh stackarn som du ser ut, du ska få lite vatten, förlåååt. ❤️

Hihi!

Upp till toppen
Annons: