Annons:
Etikettandlighet
Läst 1211 ggr
Rainee
2015-10-07 10:09

Hjälp, vad är detta?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Dessa två bilder togs direkt efter varandra av min väninna som skulle fota sin lillebror när hon hade sminkat honom. Ingen förutom de var hemma men på ena bilden så syns en svart skepnad, och om man zoomar in på den svarta skepnaden och scrollar ner lite så kan man även se ett "vitt/suddigt" ansikte.. Denna var bara med på en av bilderna och hon skickade de till mig och var jätterädd.. Hon hör rätt ofta ljud från andar eller så inträffar andra konstiga händelser, men tror inte det har synts så här tydligt förut på en bild. Värt att nämna är att hon bor i ett hus från 1800-talet! Jag har varit hos henne förut och mycket konstigt har hänt, t.ex. när vi var ensamma där en gång så hörde man tydliga fotsteg från övervåningen. Men kan en svart skepnad vara en ond ande eller liknande? Tack för svar!

Annons:
Jane-Lyzell
2015-10-07 13:32
#1

Hej Rainee

Ja det ser ju onekligen lustigt ut - om det nu inte är någon annan där och det inte är fejkat kort så vist skulle et kunna vara andevänner - ser ut som en sk druid en slags skydds ande 🙂

Andar som kommer nära gör det av kärlek till personerna eller huset - så den är inte ond 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Rainee
2015-10-07 13:36
#2

#1 Den är inte fejkad, och de var ensamma hemma. Är mest bara nyfiken eftersom jag är väldigt intresserad av allt som har med andar och övernaturligt att göra. Bra att det i så fall är av kärlek, men det måste ju finnas onda andar också, eller? :o

Jane-Lyzell
2015-10-07 14:32
#3

2, Njae - lika attraherar lika - så är inte dina vänner onda så kommer inga onda andar 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Rainee
2015-10-07 20:34
#4

#3 Jaha, intressant att veta 😃

Upp till toppen
Annons: