Annons:
Etikettvägledning
Läst 1907 ggr
[Viktacain]
2015-10-06 18:01

Blir inte klok behöver råd

JAg har idag inte haft någon ro i kroppen då jag har haft en otrolig stark orolig/nervös inre värmebölja som kommer o går. Vet inte ens om jag har skrivit på rätt ställe om detta här men…

Jag har aldrig varit med om men har tron på det andliga o mycket annat här i livet o jag vet inte ens vem jag ska vända mig till för det kan tas fel av vissa personer som inte tror på det man själv tror p¨å

Samtidigt vet jag att man ska gå vidare när man har separerat men där är något som stoppar mig hela tiden med dessa känslor o jag vill bli kvitt dom men vet inte hur. Jag blir lite arg på mig själv när jag inte kan ge mig svaren därav att jag skriver detta. Jo, jag har känslor kvar för personen det har jag men han har en annan o jag kan känna av honom stundtals väldigt starkt o jag kan tänka på honom, men för det måste man gå vidare men ack så svårt det ska vara när det spökar som det gör. Kan vakna mitt i natten med de mest konstiga Drömmar som jag aldrig har drömt innan och det sägs att man är inte färdig med sitt ex om dom är inblandade, stämmer det. Jo, där är mycket som är ouppklarat egentligen men jag måste acceptera att han är feg som inte vill prata om det. Så snälla kom med vägledning hur jag ska hantera alla dessa känslor som sitter starkt i mig o jag brukar kunna lita på min magkänsla o den har faktiskt stämt många gånger o jag fick det bekräftat senast för någon vecka sedan angående en person som jag sa att den kan man inte lita på redan innan jul förra året. Man ska inte tycka illa om varandra för det gör ingen glad men den kä'nslan var så stark o den har följt mig tills för några veckor sedan men nu vill jag bara reda ut dom jag har nu för att må så bra som möjligt men hur ?

Annons:
Jane-Lyzell
2015-10-06 21:09
#1

Hej Viktacain

Vi gör inte regelrätta vägledningar här inne - men du beskriver det rätt bra själv tycker jag - läs igenom vad du skrivit - du har svaren där 🙂

ett tips - tänk på att alla relationer är en relation på väg till den rätta relationen - så inget är onödigt eller fel och ibland måste man släppa gamalt för det nya ska komma - lycka till

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Viktacain]
2015-10-07 08:20
#2

Tack Jane-Lyzell

Men nu är det så att jag är nog rätt så blind då det snurrar väldigt o fått till mig annat o jag är tyvärr en person som grubblar mycket. Men det är så jag har löst så mycket annat speciellt när det gäller min son när han var under 20 o inte sa så mycket hur han mådde utan gjorde felaktiga saker så det här med magkänslan har stämt väldigt mycket o dom aha känslorna har stämt också. 

Men det tar sin lilla tid tyvärr

Upp till toppen
Annons: