Annons:
Etikettspiritualism
Läst 2759 ggr
Jane-Lyzell
8/25/15, 8:48 AM

R.I.P Rev Colin Fry

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är med stor sorg i hjärtat som jag måste meddela att Medium Colin Fry gått över till andra sidan . En Vän en Själsbroder och min mentor och mångas lärare . Vila nu broder och kom tillbaks andligen när du är redo  Du kommer alltid finnas med oss i hjärtat - tack för alla dessa år  har varit en fantastisk resa 🌹🙏 mina varmaste tankar till hans familj i denna stund 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
stina63
8/25/15, 9:11 AM
#1

❤️ Vila i frid Colin Fly

Kyllan56
8/25/15, 12:20 PM
#2

🌺Mina tankar går till alla som förlorat en sin man, familjemedlem och vän!❤️

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

lizaohman
8/25/15, 6:58 PM
#3

💔 Jag hoppades än i det sista, men hans arbete var tydligen färdigt på denna sidan.

Jane-Lyzell
8/25/15, 11:27 PM
#4

4. Ja tyvärr😕

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
8/25/15, 11:42 PM
#5

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
8/26/15, 9:41 AM
#6

Mitt i sorgen går livet vidare - Ja det är märkligt- allt känns som en dröm…..som man hoppas vakna ur och Colin Fry fortfarande finns med oss på denna sidan. Men Nej - kommer sakna våra samtal och alla år som jag assisterat i hans undervisning - vilken gåva idag! då han inte finns här längre- men mest kommer jag nog sakna vännen och brodern Colin , allt roligt och tufft vi har gått igenom tillsammans på Vårt kära Ramsbergsgården. Vilka minnen…….Smiley heart Colin förblev alltid Colin , hur känd han en blev, han var verkligen inte förmer en någon annan och hjälpte alltid en utsträckt hand. Colin var min extra broder och vi såg varandra som familj- Mina barn ser han som en i familjen och deras saknad är stor nu. Idag fyller min yngsta son Adam 13 år och jag mins hur Charlie (Colins guide Fysiskt mediumskap) avslöjade och på annonserade att jag var gravid , under en fysisk seans för över 13 år sedan- tänk vad tiden går…….

Colin gjorde senare Namn ceremonin för Adam ett speciellt ögonblick och i dag fyller han 13 år - Ja livet går vidare och det vet jag Colin vill att vi alla ska göra med, med våra liv - vi ska fröjdas med honom i hans nya existens och jag vet han blir det Medium som kommer ge ytterligare bevis på själens överlevnad ifrån Andra sidan - Då med facit i hand - Smiley heart - Tack Colin för alla fina år Smiley heart

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
[LadyX]
8/26/15, 4:39 PM
#7

R.I.P.

stina63
8/26/15, 6:32 PM
#8

Ännu en har gått över till andra sidan. Har inte träffat honom men hört mycket läst mycket om honom.
Förstår Jane att han betyder väldigt mycket för dej,
Nog kommer han tillbaka ger bevis de tror jag också.
Kram till dej Jane❤️

Jane-Lyzell
8/26/15, 9:21 PM
#9

❤️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

vinden är min mor
8/27/15, 11:47 AM
#10

Ja det är en stor sorg att förlora någon närstående även om man är övertygad om andra sidan.

Jag vill verkligen beklaga sorgen Jane❤️

☀️Mörker är bara brist på ljus

Jane-Lyzell
8/27/15, 11:32 PM
#11

10. Tack ❤️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Moon Light]
8/29/15, 5:17 PM
#12

Tragiskt att höra Jane 🌺

Fick aldrig möjligheten att möta honom live tyvärr men jag har sett honom på TV och i olika videos och kan bara säga han var och han är ett fantastiskt medium.

Nåt som gör mig väldigt sorgsen är när man läser sånt xxxxx ,all avsaknad av respekt för en man som är sjuk och "döende" i cancer 😕

Googlade lite när jag såg han hade flyttat hem och fann en video som stör mig rejält och här ser man så klart och tydligt hur man tystar ner medium. Hur vore det om han hade fått tala till punkt men nej man knipsar medvetet av vid Colins ord frightening så man får inte ens höra allt han själv hade att säga och dessutom ha mage att avsluta med kanonskott,väldigt fult gjort och man blir bara ledsen av att se sånt där😕

Trist när medium tystas ner innan dom ens fått säga sitt,där har vi stora beviset på att människor medvetet vill sabotera samt tysta både mediet och andra sidan.

Colin var och är ett suveränt medium, synd att jag aldrig hann med att se honom live vilket jag hade hoppats på men vi får se det så här,han vann för han är hemma på andra sidan nu den plats som han visade så mångas sorgsna människors hjärtan som fick tröst av att komma i kontakt med sina nära och kära att den verkligen existerar och det är nåt ingen annan kan ta ifrån en människa som mött ett medium som verkligen kan sin sak,förmedla andra sidan och att vi är eviga och det var något som Colin verkligen lyckades med  ❤️

R.IP  Colin 🌺

lizaohman
8/29/15, 7:20 PM
#13

Jag läste på Facebook att Colin redan hälsat på i sitt hem, enligt hans make  ✨

Annons:
Jane-Lyzell
8/29/15, 11:55 PM
#14

12 . Moon Light - ditt inlägg är redigerat av respekt  till Colin- din agenda för dessa länkar/videos visar du har en orespektfull agenda  - om du vidare ger dessa negativitet så kommer du raderas!!!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
8/29/15, 11:57 PM
#15

13 Ja det stämmer och skeptiker och vetenskapen bör vara skärrade för han kommer bevisa - livet efter detta…..

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Moon Light]
8/30/15, 6:15 AM
#16

# 14 Men oj då får jag verkligen be om ursäkt om jag framstod så ☺️avsikten var helt motsatsen,tro inget annat för det var bara välmening från min sida och av fullaste respekt för Colin och hans arbete,ingenting annat 🌺

Men vad pinsamt det blev ☺️

Jane-Lyzell
8/30/15, 10:50 AM
#17

16 Ursäkten godtagen - men kommer hålla ett öga på dig hädan efter 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
[NeferNefer]
9/1/15, 1:42 PM
#20

Jag beklagar förlusten 🌺

Annons:
Jane-Lyzell
9/1/15, 3:12 PM
#21

Tack 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
9/6/15, 4:04 PM
#22

❤️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Zeffe
9/8/15, 10:04 AM
#23

Jag vill verkligen beklaga förlusten Jane ❤️🌺

Jane-Lyzell
9/8/15, 4:54 PM
#24

Tack Zeffe❤️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
9/10/15, 5:13 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#25

I morgon begravs Rev. Colin Fry i England - och jag hoppas att ni med mig vill tända ett ljus för honom och skänka lite tid i stillhet, för att hedra Ett av vår tids Största medium som hjälpt så många människor i sorg att fina frid. Vi ber också om frid för Colins närmast anhörigas sorgsna hjärtan. Smiley heart 
Tack för allt och på återseende Colin ,Allas vän, min vän, broder och mentor♥

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[NeferNefer]
9/10/15, 5:45 PM
#26

Absolut. ❤️

Jane-Lyzell
8/25/16, 12:07 PM
#27

Oj vad 1 år går fort 🌺 Colin ville minnas i glada minnen och det gör jag idag ❤️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Kyllan56
8/25/16, 12:19 PM
#28

Jag med Jane!❤️

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Jane-Lyzell
8/25/16, 1:56 PM
#29

🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Hukanson]
8/26/16, 11:31 AM
#30

Hans arbete fortsätter på andra sidan och det är inte alls omöjligt att få kontakt för fortsatt samvaro och kommunikation.

Jane-Lyzell
8/26/16, 1:16 PM
#31

så är det 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Liena
8/28/16, 10:27 AM
#32

Det är nog dags för det nu!

Jag fick just en bild av honom, och en vers av Stagnelius i huvudet, som du får tyda som du vill Jane (Alltså ingen annan ):

Strunt är strunt och snus är snus
om än i gyllne dosor

Men rosor i ett sprucket krus
är ändå alltid rosor

Jane-Lyzell
8/28/16, 2:23 PM
#33

32 tack så fint 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: